  • 21. Data: 2010-08-03 22:24:52
    Temat: Re: Golf 3 1.9TD 1995 do jazdy po mieście (Poznań).
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz Mirski

    > Dla początkującego kierowcy może jeździć
    > jak kupa, byle na głowę nie padało i się toczyło.

    Najlepsza droga do wyrobienia sobie durnych nawyków. Jeśli tylko się da,
    pierwsze auto powinno być jakieś normalne.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-08-04 07:29:44
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Mateusz Mirski pisze tak:

    > każdy kowal naprawi

    Jeśli już ma być najbrzydszy z golfów to lepiej kupić
    wersję benzynową 1.4 która jest łatwiejsza w naprawie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 23. Data: 2010-08-04 10:01:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mateusz Mirski pisze:
    > Priorytetem są koszty utrzymania i eksploatacji, a w tym przypadku o ile
    > wiem każdy kowal naprawi, martwi mnie tylko ten klin.

    250-300zł o ile pamiętam i wystarcza na długo.

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-08-04 10:04:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Moim zdaniem Golf zawsze był brzydkim autem, zaprojektowanym topornie,
    > bez żadnego polotu.

    deska faktycznie polotu zero, ale odrobina inwencji właściciela czyli
    odpowiednie kolo, zawieszenie i auto nabiera smaku i niesamowitego
    temperamentu zwłaszcza z mocnym dieslem lub vr6 pod maską.

    Jedyny plus ma taki, że jakby mu włożyć ładne lampy
    > przede i tylne, jakieś fajne felgi i wypolerować lakier to laik może go
    > pomylić z aktualnym, który jest zresztą równie brzydki.

    Wszystko kwestia gustu, sam z siebie to ten samochód najładniejszy nie
    jest ale cóż, NIEMCY postawili na sprawdzoną i trwałą technikę a nie na
    design. Bo nie na designie się jedzie :)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-08-04 10:52:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > deska faktycznie polotu zero, ale odrobina inwencji właściciela czyli
    > odpowiednie kolo, zawieszenie i auto nabiera smaku i niesamowitego
    > temperamentu zwłaszcza z mocnym dieslem lub vr6 pod maską.

    Smak i temperament? Prosze cie krzysiek, najpierw stara audica, teraz golf..

> [...]
    > jest ale cóż, NIEMCY postawili na sprawdzoną i trwałą technikę a nie na
    > design. Bo nie na designie się jedzie :)

    Po nalozeniu trzech warstw makijazu na paszczura, to nadal bedzie paszczur.

    Pozdrwaiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-08-04 11:09:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Smak i temperament? Prosze cie krzysiek, najpierw stara audica, teraz
    > golf.

    Golfa kiedyś miałem audice nadal mam, ale mam delikatne problemy z
    częściami do niej :D

    > Po nalozeniu trzech warstw makijazu na paszczura, to nadal bedzie paszczur.

    Widać nie byłeś vw manii :)

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-08-04 11:56:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Golfa kiedyś miałem audice nadal mam, ale mam delikatne problemy z
    > częściami do niej :D

    > Widać nie byłeś vw manii :)

    Widac, ze nigdy nie miales dobrego samochodu, inaczej nie dorabialbys
    ideologii do punciakow i Golfow 3.. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-08-04 11:58:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > deska faktycznie polotu zero, ale odrobina inwencji właściciela czyli
    > odpowiednie kolo, zawieszenie i auto nabiera smaku i niesamowitego
    > temperamentu zwłaszcza z mocnym dieslem lub vr6 pod maską.

    Chyba musiałby karoserie wymienić.

    > Wszystko kwestia gustu, sam z siebie to ten samochód najładniejszy nie
    > jest ale cóż, NIEMCY postawili na sprawdzoną i trwałą technikę a nie na
    > design. Bo nie na designie się jedzie :)

    Najładniejszy nie musi być, byleby chociaż nie wyglądał jak rozdeptana
    żaba.

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-08-04 12:08:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Widac, ze nigdy nie miales dobrego samochodu, inaczej nie dorabialbys
    > ideologii do punciakow i Golfow 3.. ;)

    Kupuje takie auta jakie mi są potrzebne i jakie jestem technicznie
    okiełznać. A zamiast kupować nowe drogie wolę kupić używkę od Niemca a
    resztę zainwestować w sprzęt w garażu lub chociażby w projektantkę która
    właśnie planuje z żoną nasz ogród.

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-08-04 12:13:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]

    ale mam takie które wszędzie mi zawiozą nawet w dalekie podróże i nie
    psują się nadmiernie :) i chyba to się liczy. W sopocie wśród buraków
    nową X3 po lifcie nie muszę się lansować, no chyba, że będę miał z 40lat
    to wtedy może się zmienię, ale nie planuje tak nisko upaść :)

    --
    krzysiek82