  • 11. Data: 2010-02-27 19:51:04
    Temat: Re: Golas do 7-8k PLN Wa-wa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Raf" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmbrda$ttg$...@n...onet.pl...
    > Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami
    > :) I na tym koniec zalet.

    Nie mialem - tylko jezdzilem;)

    Wydawal mi sie idealnym rozwiazaniem do miasta - wystarczajaco dynamiczny
    (acz nie powalajacy), pozwala przejechac przez kraweznik, dziure w jezdni,
    itp. przy tym wydaje sie tani w utrzymaniu - silnik od DR'ki OIDP raczej do
    kosztownych w eksploatacji nie nalezy (tam chyba tylko jakies problemy z
    glowicami byly, ale nie pamietam za dobrze). Jesli bym kupil to 100% nie
    jako moj jedyny motocykl. Raczej jako substytut dla jezdzidla jakim dla
    niektorych na wsi jest chinski skuter;).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2010-02-27 20:44:16
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    > Freewind to taka świnka morska - ani morska, ani świnka. Silnij od DRki,
    > ale jakiś taki bez życia. Plastiki tracisz po pierwszej glebie, a byle
    > kawałek kosztuje ileśset.

    Z wiadomych wzgledow jednym z pierwszych wydatkow po ewentualnym zakupie
    beda gmole.

    > Kosę ma tak skonstruowaną, że trudno to
    > postawić stabilnie - lubi się przewrócić ot tak. Ani toto w teren, ani
    > na szuter, ani w trasę.

    A czy ja napisalem, ze szukam czegos do latania po krzakach, albo
    zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z
    mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto
    zony :-)

    > Prędkość przelotowa to maks 110-120, na więcej
    > nie pozwala ani niemrawy silnik (albo raczej źle zestrojona skrzynia),
    > ani mizerna owiewka.
    > Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami

    Faktycznie, plus zupelnie nieprzydatny - ulice mamy w Wawie rowne jak
    stol :->

    Pozdr,

    Wojtek

  • 13. Data: 2010-02-27 21:52:40
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-27 21:44, AnalBlast pisze:

> [...]
    > zapitalania "czysta na gumie"? Moto ma byc sprzetem do miasta z
    > mozliwoscia spokojnej turystyki weekendowej i okazyjnym pierwszym moto

    Nie, po prostu napisałem, to co pamiętam z kliku dni ujeżdżania
    freewinda :) Kupisz gmole i będzie malina, w sam raz do polatania po
    mieście :)
    Do turystyki weekendowej, jak to nazywasz, wg mnie zupełnie się nie
    nadaje. Jeżeli jeszcze planujesz jeździć we dwójkę, może jeszcze jakiś
    kufer, to będzie męczarnia. Ani to nie przyspieszy, ani nie zahamuje, a
    wiatr będzie Wami ostro szarpał >110kph.

    > Faktycznie, plus zupelnie nieprzydatny - ulice mamy w Wawie rowne jak
    > stol :->

    A czy ja napisałem, że nie nadaje się do Warszawy? ;)
    Jak dla mnie na pierwsze moto, do latania po mieście, poleciłbym FJR. :))

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 14. Data: 2010-03-01 07:11:01
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    W dniu 2010-02-27 20:21, Raf pisze:

> [...]
    > ani mizerna owiewka.
    > Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami

    Bylem, obejrzalem, zrobilem rundke po okolicy. Demon predkosci to
    rzeczywiscie nie jest, ale jak na moje potrzeby zapas mocy jest
    wystarczajacy. I na szutrze i na dziurawym asfalcie zawiecha daje rade.
    Moto ogolnie nie zmeczone, oczywiscie w takim wieku i takiej cenie nie
    ma co oczekiwac idealu - moto po lekkiej glebie, czesc plastikow
    malowana, kiera byla prostowana, jedno lusterko i klamka hebla
    wymieniane. Jezdzi jednak ok, rama i lagi proste. Kosa faktycznie jest
    fatalna, a przynajmniej sprawia wrazenie zera stabilnosci - centralka
    bedzie konieczna. Ma akcesoryjna wyzsza owiewke, wiec odpada problem
    urywania glowy przy wyzszych predkosciach.
    Zonie sprzet sie spodobal i nie jest zbyt wysoki, wiec bedziemy sie na
    niego decydowac.

    Pozdr,

    Wojtek

  • 15. Data: 2010-03-01 07:38:02
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 16. Data: 2010-03-01 09:57:31
    Od: AnalBlast <a...@g...com>

    W dniu 2010-03-01 08:38, LukeB pisze:
    > Daj znac jak kupisz to polatamy. A wogole to bylo kupic Trampka. :D

    Ciezko byloby kupic nieskatowanego Trampka w takiej cenie, poza tym
    Agnieszka musialaby ze soba nosic stolek, zeby na niego wsiasc.

    Sprawdz maila :-)

    Pozdr,

    Wojtek

  • 17. Data: 2010-03-01 14:58:55
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Raf pisze:

    > Ma jeden plus: świetnie sobie radzi z dzirawymi i pełnymi kolein drogami
    > :) I na tym koniec zalet.
    Drugi plus to taki, ze da sie na winklach poprzycierac podnozki..
    pasazera :) i chyba daje rade WolnaWinda calkiem niezle co nie Watson? ;P

    --
    pozdr
    Rogal