  • Data: 2011-07-01 15:08:34
    Temat: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w

    >Jasne.
    >Wczoraj o 19, na moście Milenijnym korek na godzinę stania (na
    >szczęście w kierunku z Poznania),

    Jestes pewien ? Tam jest dosc spora przepustowosc, watpie zeby sie az
    godzine stalo.

    >a w drugą stronę kwadrans do świateł w Krynicznie.

    No tak, zapomnialem ze u nas zakaz wjazdu ciezarowek w godzinach
    szczytu.
    Za to o 9 i 19-tej wjezdzaja lawa, i wydluzaja korek do 20 :-)

    >Ta przebudowa drogi między Wrocławiem a Trzebnicą to był konkretnie
    >poroniony pomysł, dwa lata robili, zostawili kretyńskie światła,
    >dorobili wysepek, w rezultacie jedzie się dużo gorzej niż przed
    >remontem.
    >Polscy drogowcy to jacyś debile są.

    Tu przeczyl nie bede, a wroclawscy na pewno nie lepsi. Raz do roku
    glowa mysla.
    Aczkolwiek na usprawiedliwienie to chyba sa jakies tymczasowe
    rozwiazania, po otwarciu AOW ruch bedzie sie calkiem inaczej
    rozkladal, a przeciez do Poznania to w ogole S3 pojedziemy.

    >Za to przejazd przez Wrocław przez A8 miodzio, nawet w obecnym
    >stanie - nie wiem gdzie Ty chciałeś korki widzieć,

    Tam gdzie zobaczyles - na moscie Milenijnym, oraz ewentualnie na
    Strzegomskiej.

    >łącznik między A8 i obwodnicą był puściutki i ładnie zrobiony, 6
    >pasów w tym 2 buspasy zamiast tramwaju - świetny pomysł, autobus
    >chyba jest tańszy niż przecinak a rezultat chyba taki sam.

    Zdaje sie ze o kosztach mozna by dlugo i zawile i nie wiadomo co
    tansze - na razie konsensus jest chyba taki ze miasta nie bylo stac na
    torowiska :-)
    Naszemu Sternikowi to oczywiscie nie przeszkadza i juz zleca
    planowanie metra :-)

    Co do drogowcow - widziales gdzie ten lacznik prowadzi ? Co z tego ze
    bedzie 6 pasow, skoro Strzegomska ma dalej jeden, w szczycie dwa ..
    zreszta po co, do lotniska ktore chyba ciagle nie przyjmuje kilka ...
    a nie, przepraszam, wakacje sie zaczely, potrafia byc 4 samoloty na
    godzine :-)

    J.