  • Data: 2015-03-21 12:14:16
    Temat: Re: Gniazdo USB w aucie. Jak?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 08:17:17 +0100, PiteR napisał(a):
    > Ja sfajczyłem aparat fotograficzny. Miałem własnej roboty zasilacz
    > liniowy +5v duży z wielkim radatorem, super zabezpieczony po stronie
    > +5v.
    > Z 14v na 5v strata ogromna no to zachciało mi się ekonoicznej
    > przetwornicy. Po którymś tam zapaleniu auta aparat się nie włącza.
    > Poleciałem do domu podłączyłem pod zasilacz, pobór prądu 3A duży scalak
    > parzy. No i dobranoc. Kierunek Media Markt.

    No i co - przestales sie przejmowac ogromna strata, czy kupiles od
    razu ladowarke samochodowa ... made in china :-)

    P.S. Chinskie ladowarki sa na ogol OK.
    Ale ... sa takie sieciowe 220/12 z gniazdem zapalniczki.
    Jakies grosze na allegro ... to one nie wytrzymuja dlugo, juz chyba ze
    trzy mi czekaja na naprawe..

    J.