  • Data: 2019-11-13 14:22:35
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:LYGyF.132304$m...@f...ams1...
    On 2019-11-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Singapur.

    >Pewnie tak, ale niekoniecznie jakoś tak bardzo od podstaw bo wiele
    >firm
    >korzysta z różnych lokalizacji do odbioru/nadawania paczek. Mają bazę
    >takich punktów z pewnymi atrybutami i ogłaszają je na swoich
    >stronach.

    Firmom kurierskim sie to oplaca, ale powyzej nikt obcy nie ma dostepu,
    wiec jakby mniej sie oplaca.
    Tylko tych 600 klientow.

    >Nie zdziwiłbym się. Taki paczkomat trochę kosztuje. Ma to również
    >sens
    >(jako model biznesowy) zaoferować infrastrukturę, która da się
    >zintegrować z infrastrukturą firm kurierskich.

    No wlasnie o to mi chodzi - trzeba to jakos zintegrowac z kurierami, a
    dla jednego "lokatorskiego" rozwiazania pewnie nie mieliby checi.
    Co innego firma, ktora ma takich paczkomatow tysiac ...

    >A dla osiedla z 600 mieszkaniami to już może być opłacalne, jeśli
    >nieskuteczna dostawa jest
    >z opcją ponownej dostawy.

    W Singapurze ponoc wszedzie blisko, a jesli juz maja taki paczkomat,
    to widac dostaw troche jest ... wiec sie za dwa dni z kolejna paczka
    przy okazji przywiezie :-)

    Tak czy inaczej - kurier tez szybciej wrzuca do paczkomatu niz po
    mieszkaniach biega.

    J.