eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGniazdko 230V Wifi › Re: Gniazdko 230V Wifi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Date: Tue, 12 Nov 2019 21:04:30 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <d...@t...no1>
    References: <qpv34k$4pm$1@dont-email.me>
    <4...@t...no1>
    <5dc46a38$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dc47a32$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <20191107213122.0dc3336a@mateusz>
    <5dc48e90$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5dc55ea0$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@t...no1>
    <5dc57bc1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@t...no1>
    <5dc5b541$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@t...no1>
    <5dcadad0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@t...no1>
    <5dcb00e3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 Nov 2019 21:04:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: vps.chmurka.net; posting-account="queequeg";
    posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="31690";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.4.3-20181224 ("Glen Mhor") (UNIX) (Linux/4.19.57-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:7ErbCggUvgD3dCTsO02QT0GnCOI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:748025
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >>No to jest gorzej. W osobówce opanujesz, w ciężarówce... tak jak
    >>pisałeś.
    >>Tyle że jeszcze nie wymyślono (chyba?) nic innego...
    >>elektromagnetyczny
    >>retarder?
    >
    > tez sie moze zepsuc :-)

    Wszystko się może zepsuć. Pedał hamulca może się urwać, a linka w
    ręcznym... też może się urwać :) Chodzi o to, żeby minimalizować ryzyko.

    Chyba, że ktoś jeździ od lat z urwaną linką ręcznego, przeglądy kombinując
    na lewo, i nagle mu się rozwali hamulec roboczy, ale wtedy jest sam sobie
    winien.

    >>Właśnie, też nie rozumiem. Może jak wpada, to jednak trochę hamuje na
    >>drugim układzie?
    >
    > Mam wrazenie, ze gleboko wpada, wiec nie ... ale moze to tylko
    > wrazenie ...

    Jakoś to podobno działa. Ja nigdy nie hamowałem z rozpiętym jednym
    układem.

    >>Chciałbym wierzyć, że są tam jakieś pozaprogramowe interlocki...
    >
    > Kiedys ktos pisal, ze jest tam "pływajacy tłok", ktory przeniesie
    > cisnienie nawet przy awarii sterownika.
    > Ale to bylo w czasie zwyklego ABS, teraz funkcji przybylo.

    Myślę (albo chcę wierzyć), że ktoś to dobrze przemyślał. Przecież jeśli
    będzie trup i wyjdzie na to, że to przez ABS-a, to prokurator dobierze
    się inżynierom do międzypośladzia.

    --
    https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: