  • 71. Data: 2007-04-03 20:30:15
    Temat: Re: Gminny internet
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 03 Apr 2007 21:39:20 +0200, Mateo wrote:

    > problem w tym ze ten slaby darmowy moze sie okazac lepszy niz od
    > pierwszego lepszego dostawcy na DSL'u ??

    cos mi sie wydaje ze darmowy net w polszym wykonaniu to bedzie wlasnie
    podzielona DSLka :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 72. Data: 2007-04-03 21:18:18
    Od: Waldemar Fraś <n...@n...ekrakow.net>

    futszaK pisze:

    > cos mi sie wydaje ze darmowy net w polszym wykonaniu to bedzie wlasnie
    > podzielona DSLka :>

    e tam, a może w końcu się uda ;) ponoć człowiek uczy się na błedach.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 73. Data: 2007-04-04 09:12:32
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Mateo napisał(a):
    owy internet - be
    > neostrada - be - bo za tania i zarobic sie nie da
    >
    > zamiast sie cieszyc ze darmowy internet napedzi potencjalnych klientow
    > to same narzekania
    >
    > klient wyedukowany zacznie szukac lepszego i jednoczesnie drozszego
    > internetu (wzrosna mu potrzeby bo przeciez za darmo dostanie "namiastke")
    >
    > problem w tym ze ten slaby darmowy moze sie okazac lepszy niz od
    > pierwszego lepszego dostawcy na DSL'u ??

    No wreszcie ktoś widzi trochę szerzej korzyści płynące z tego
    "darmowego" internetu.
    :)

  • 74. Data: 2007-04-04 12:59:04
    Temat: Re: [OT]Re: Gminny internet
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    tylko czasami, kup camaro z silnikiem 7,5l zrob dwiescie kilometrow i szybko
    dojdziesz do wniosku ze uczciwe to to jest tylko na pierwszy rzut oka.
    zreszta tak samo jak OC liczone od pojemnosci silnika.
    --
    Robert CyberM

  • 75. Data: 2007-04-04 16:14:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Apr 2007 14:59:04 +0200, Robert CyberM wrote:

    > tylko czasami, kup camaro z silnikiem 7,5l zrob dwiescie kilometrow i szybko
    > dojdziesz do wniosku ze uczciwe to to jest tylko na pierwszy rzut oka.
    > zreszta tak samo jak OC liczone od pojemnosci silnika.

    ...i gdyby można było odliczać VAT od paliwa za samochody osobowe służące
    do celów firmowych...

  • 76. Data: 2007-04-05 06:11:42
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert CyberM" <c...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > dojdziesz do wniosku ze uczciwe to to jest tylko na pierwszy rzut oka.
    > zreszta tak samo jak OC liczone od pojemnosci silnika.

    no co do OC to akurat to camaro wypada bardzo "uczciwie" skoro od 2.0l masz
    jedną stawkę, gorzej z AC ;) a do tego jaka przyjemnośc z jazdy ;)

  • 77. Data: 2007-04-05 13:25:03
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Robert CyberM napisała na pl.internet.polip:

    > tylko czasami, kup camaro z silnikiem 7,5l zrob dwiescie kilometrow i
    > szybko dojdziesz do wniosku ze uczciwe to to jest tylko na pierwszy
    > rzut oka. zreszta tak samo jak OC liczone od pojemnosci silnika.
    1. IMHO kupienie czegoś takiego to nonsens
    2. To jak mają liczyć? Przejechane kilometry*waga samochodu? Tak jak
    jest, jest w miarę najuczciwiej.
    Marcin Kocur

  • 78. Data: 2007-04-06 20:03:15
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > ...i gdyby można było odliczać VAT od paliwa za samochody osobowe służące
    > do celów firmowych...
    no ale nie mozna i laptopa trzeba wozic ciezarowka, poza tym trudno zebym
    placil wiecej podatku drogowego niz wlasciciel TIR'a tylko dlatego ze moja
    OSOBOWKA pali wiecej. a co do nonsensu... spraw sobie takie jezdzidelko to
    przekonasz sie ze ma to sens (czysta rozkosz). co prawda aktualnie takim
    nie jezdze (choc mysle znowu sobie takie cosik sprawic) ale pamietam ze 1.
    wrazenia sa wspaniale, 2. pali to wiecej niz czolg zwlaszcza jak ma sie
    ceglana stope ;)
    --
    Robert CyberM

  • 79. Data: 2007-04-07 18:17:31
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl> napisał
    w wiadomości news:euralj$2b1a$1@freebsd.inds.pl...
    > kulek napisał(a):

    > szkoły nie korzystają (bynajmniej podstawowki, gimnazja, ogolniaki),
    > uczelnie wyzsze raczej z MOLP'a korzystaja.
    > Np Office 2007 Enterprise ~370zł

    Male sprostowanie do kilku powyzszych postow:
    MS nie "daje szkołom komputery z Windows za śmieszne pieniądze", tylko
    umozliwia
    zakupy software w licencjach Edu, czyli na poziomie najtanszych OLPow czy
    Selecta.
    To nie dotyczny niestety licencji na system operacyjny (Win XP, Vista), bo
    MS sprzedaje
    pelne wersje OS tylko w kanale OEM lub FPP (czyli OEM albo BOX), w OLP czy
    Select
    mozna kupic jedynie Upgrade.
    Druga sprawa kto to moze robic - jak najbardziej podstawowki, gimnazja czy
    ogolniaki
    maja prawo korzystac z MOLP Edu czy nawet Select Edu (na mocy umowy ramowej
    MEN<>MS sprzed kilku lat), jesli tego nie robia (a raczej nie spotkalem sie
    z takimi
    przypadkami) to jest to problem niewiedzy w szkole.

  • 80. Data: 2007-04-11 07:52:51
    Od: Marek Sagat <m...@w...v.pl>

    Mateo napisał(a):

    > zamiast sie cieszyc ze darmowy internet napedzi potencjalnych klientow
    > to same narzekania

    Raczej odbierze. Od wielu lat słychać głosy że urynanety padną a one
    mają się dobrze jakby na przekór tym głosom. Więc teraz wyobraźcie sobie
    ilu będzie zwolenników "darmowego" gminnego internetu. Oczywiście nie
    wszyscy będą tego używać, są różne potrzeby, ale o ile znam mentalność
    klientów to będzie spory odsetek. I nie ważne, że będzie dziłać kiepsko
    , jak mówi przysłowie "Lepszy "darmowy" w garści, niż "komercyjny" na
    dachu". Moim zdaniem wpłynie to fatalnie na rozwój rynku
    telekomunikacyjnego, przede wszystkim utrudni konkurencję między
    operatorami. Pomysły tego typu nieodparcie kojażą mi się z minioną epoką.

    pozdrawiam
    Marek Sagat