  • 31. Data: 2009-10-05 17:07:19
    Temat: Re: Głupie pytanie ?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Czy w przypadku OC poprzeni właściciel może wystapić o zwrot nadpłaconej
    > składki?

    tak, pod warunkiem że razem z umowa Ty podpiszesz rezygnację z jego OC.
    Jeśli tego nie zrobisz kupujesz pojazd razem z OC i stary właściciel nic z
    tym nie może zrobić.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 32. Data: 2009-10-05 18:36:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:

    >jesli masz w momencie rejestracji opłacone US to pewnie nie powiadamia.
    >Jesli nie pokażesz w WK opłaconego kwitka z US to mają obowiązek powiadomić
    >o rejestracji takiego pojazdu.

    Kurkaż... skad takie rewelacje bierzecie, z SuperFaktu?;)
    Jaki swistek z US w WK? No i czy oni wiedza o tym obowiazku?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 33. Data: 2009-10-05 18:44:44
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    >Z chwilą podpisania umowy kupna sprzedaży to OC jest już JEGO

    Brawo ten Pan:)
    W interesie sprzedajacego jest powiadomienie ubezpieczyciela o zbyciu
    niezwlocznie a juz potem ubezpieczyciel sam zaprosi nabywce do
    uzupelnienia danych do ustalenia stawki itd;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 34. Data: 2009-10-05 20:22:41
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Kurkaż... skad takie rewelacje bierzecie, z SuperFaktu?;)
    > Jaki swistek z US w WK? No i czy oni wiedza o tym obowiazku?

    pisze na podstawie doświadczeń w WK Kielce

    przy kazdym okienku wisi karteczka że jesli nie pokazesz dowodu wpłaty w
    kasie US lub potwierdzenia przelewu opłacenia podatku to wysyłaja
    zawiadomienie do US że zgłosiłes taki pojazd do rejestracji. Co Ty dalej z
    tym zrobisz, Twoja sprawa :)

    może w Kiecach się tak dogadały urzedy żeby większą skuteczność opłat
    uzyskać.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 35. Data: 2009-10-05 20:55:02
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Scyzoryk pisze:

> [...]
    > tym zrobisz, Twoja sprawa :)
    >
    > może w Kiecach się tak dogadały urzedy żeby większą skuteczność opłat

    u nas tak samo. To znaczy kartki nie widziałem ale pani z US powiedziała
    ze w WK nie muszą miec stempelka na umowie że jest opłacona ( i
    stempelka nie dała chociaz chciałem) bo i tak powiadamiają US o
    rejestrowanych pojazdach. I to było juz ze 3 lata temu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 36. Data: 2009-10-06 06:50:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Scyzoryk pisze:

> [...]
    > kasie US lub potwierdzenia przelewu opłacenia podatku to wysyłaja
    > zawiadomienie do US że zgłosiłes taki pojazd do rejestracji. Co Ty dalej z

    no ale jaka jest dla mnie różnica? mam się bać, że powiadomią czyco?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 37. Data: 2009-10-06 16:36:23
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > no ale jaka jest dla mnie różnica? mam się bać, że powiadomią czyco?

    w pewnym sensie tak. Tzn. masz swiadomość i nie masz złudzeń że nie
    powiadomią :) Tak mógłbys sie zastanawiać czy warto ten podatek opłacić, bo
    może nie powiadamiają i nikt się nie przyczepi.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 38. Data: 2009-10-07 03:04:06
    Od: Jacot <j...@m...pl>

  • 39. Data: 2009-10-07 03:05:12
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

> [...]
    >stempelka nie dała chociaz chciałem) bo i tak powiadamiają US o
    >rejestrowanych pojazdach. I to było juz ze 3 lata temu

    No pacz.. chytre te gryzibiurwy.
    Tak czy siak, to ich problem;)

    --
    Pozdrowionka