  • 21. Data: 2009-10-05 12:08:15
    Temat: Re: Głupie pytanie ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Oct 2009 13:51:48 +0200, osobnik zwany kaktus
    wystukał:

    oczywiście, że powiadamia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2009-10-05 12:46:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > musisz przepisać na siebie.

    bzdura na kółkach.

    Z chwilą podpisania umowy kupna sprzedaży to OC jest już JEGO

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 23. Data: 2009-10-05 12:56:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:

    > bzdura na kółkach.
    >
    > Z chwilą podpisania umowy kupna sprzedaży to OC jest już JEGO

    czytaj dalej

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 24. Data: 2009-10-05 13:45:03
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Paź, 14:46, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > bzdura na kółkach.

    Co widzę Twój post to zaczyna się od słowa "bzdura". Normalnie
    wszechwiedzący, aż strach zabierać głos w dyskusji z Tobą.

    --
    Artur

  • 25. Data: 2009-10-05 14:22:57
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > oczywiście, że powiadamia

    A wiec trzeba niestety zaplacic haracz :)

  • 26. Data: 2009-10-05 15:10:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "gildor"
    poproszę o kierownika. przepis jest przepis, a on ma go znać.

    Tam nie ma kierownikow psze pana

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 27. Data: 2009-10-05 16:18:44
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > po przerejestrowaniu? a jak udowodnisz, że to OC jest na Twoje auto jak
    > ma inne numery niż w polisie? hą?
    > musisz zgłosić się do TU po aneks. nie Ty jakos sprzedawca, tylko on jako
    > nabywca. to jest to samo ubezpieczenie, ale nie Ty (jako sprzedawca)
    > będziesz obciążany. poza tym aneks dotyczy też wyrównaniu składek. różnica
    > między tym co ma sprzedający a tym co ma nabywca.
    > nie możesz jeździć na tym samym OC bez aneksu, jak przerejestrujesz.

    możesz, możesz :)

    sprawdzone wielokrotnie (podczas kontroli policji, w WK itd.) Na polisie
    masz numer VIN po ktorym identyfikujesz pojazd. OC jest na pojazd nie na
    właściciela.

    oczywiscie i tak kiedys bedzie musial przepisac na siebie zeby przesylali
    właściwe kolejne polisy ale tymczasowo jak kupił nie musi nic robic. Może
    jezdzic nawet do konca trwania polisy.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 28. Data: 2009-10-05 16:22:16
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Tam nie ma kierownikow psze pana

    to poprosić o odmowę na piśmie z podaniem podstawy prawnej. Jako urzędnik ma
    obowiązek to zrobić.

    Jeśli zachowasz okres 14 dni możesz spokojnie załatwić US po WK.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 29. Data: 2009-10-05 16:24:08
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    > US
    > wie ze im sie cos nalezy. Bo jak nie powiadamia to jak inaczej US moze sie

    jesli masz w momencie rejestracji opłacone US to pewnie nie powiadamia.
    Jesli nie pokażesz w WK opłaconego kwitka z US to mają obowiązek powiadomić
    o rejestracji takiego pojazdu.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 30. Data: 2009-10-05 17:02:34
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    de Fresz napisał(a):

    > Sprawdź jeszcze stawki, ale tradycyjnie PZU jest najtańsze. Jeśli
    > poprzedni właściciel nie wypowiedział ubezpieczenia/nie wystąpił o zwrot
    > nadpłaconej składki, to rybka, ale jeśli miałbyś dopłacać za pozostały
    > okres ubezpieczenia, to może wyjść taniej przeniesienie do PZU.

    Czy w przypadku OC poprzeni właściciel może wystapić o zwrot nadpłaconej
    składki?
    Kupiłem wiosną motocykl, sprzedając jednoczesnie poprzedni. Tak się
    złożyło, że i "nowy" i "stary" miały świeżo opłacone składki - wszystko
    w PZU.
    Po kilku dniach poszedłem zgłosić sprzedaż i przpisać OC na "nowy" sprzęt.
    Dostałem zwrot nadpłaconej składki NNW ze starego motocykla i co ciekawe
    ponad 100zł zwrotu z polisy poprzedniego właściciela na "nowym" (ja mam
    full zniżki on praktycznie nie miał wcale).

    --
    M.