  • 11. Data: 2009-10-05 10:28:56
    Temat: Re: Głupie pytanie ?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > W teorii masz rację, w praktyce - zdarzają się urzędy, gdzie wymagają
    > (no i co im zrobisz, że niedouczeni?).

    poproszę o kierownika. przepis jest przepis, a on ma go znać.

    > Było tu już o tym kilka razy.

    wiem.

    > No i tradycyjnie dodajmy, że zgodnie z przepisami jest obowiązek
    > _powiadomić_ urząd o nabyciu pojazdu w ciągu (bodaj) 30 dni, a nie, jak
    > to niektórzy interpretują - przerejestrować.

    no i dodajmy, że za _nie_powiadomienie_ nie przewidziano żadnych sankcji :)

    > Oraz że za niewywiązanie
    > się z tego obowiązku nie ma przewidzianych żadnych sankcji ;-)

    sic. spóźniłem się.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2009-10-05 10:30:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kaktus pisze:

    > Z Ciekawosci zadzwonilem do innego oddzialu ubezpieczyciela i tam z
    > kolei powiedzieli ze mam do nich podjechac i wypisza aneks na miejscu i
    > bedzie po sprawie.
    > Czyli w Krakowie w Uniqa mowia co innego a w Bielsku tez cos innego. Do
    > swietego spokju podjade po ten aneks, ale ci w Krakowie chyba
    > wprowadzaja w blad co moze skutkowac nieprzyjemnosciami podczas kontroli
    > policji,.

    lub zwyczajnie zadałes różne pytania :)

  • 13. Data: 2009-10-05 10:32:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-05 12:26:32 +0200, "kaktus" <a...@g...pl> said:

> [...]
    > swietego spokju podjade po ten aneks, ale ci w Krakowie chyba
    > wprowadzaja w blad co moze skutkowac nieprzyjemnosciami podczas

    Sprawdź jeszcze stawki, ale tradycyjnie PZU jest najtańsze. Jeśli
    poprzedni właściciel nie wypowiedział ubezpieczenia/nie wystąpił o
    zwrot nadpłaconej składki, to rybka, ale jeśli miałbyś dopłacać za
    pozostały okres ubezpieczenia, to może wyjść taniej przeniesienie do
    PZU.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-10-05 10:36:58
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nadpłaconej składki, to rybka, ale jeśli miałbyś dopłacać za pozostały
    > okres ubezpieczenia, to może wyjść taniej przeniesienie do PZU.

    Zobacze jak to z kosztami bedzie - w PZU mialem wczesniej skuter 50ccm i
    placilem chyba 45 zl na rok

  • 15. Data: 2009-10-05 10:39:04
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Nie pamietam dokladanie, ale jakos chyba masz 14 dni na zalatwienie
    > formalnosci w skarbowym, a 30 w WK, ale tu glowy nie dam, niech mnie ktos
    > poprawi jesli sie myle.
    > Czyli w skrocie, sciezka kariery wyglada tak: skarbowy, WK,
    > ubezpieczyciel.
    > Pisze tu oczywiscie o zakupie pojazdu, ktory jest juz zarejestrowany w
    > kraju (tak zakladam, skoro masz OC od poprzedniego wlasciciela).
    >
    > Zdrowko
    > KLOSZ

    A co grozi za nie zalatwienie sprawy w US ? I czy US moze jakos do tego
    dojsc ?

  • 16. Data: 2009-10-05 10:39:34
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > po przerejestrowaniu? a jak udowodnisz, że to OC jest na Twoje auto jak
    > ma inne numery niż w polisie? hą?

    u nas przy wydawaniu twardego dowodu żądaja OC juz przepisanego na siebie.
    I jest to jakos logiczne bo przeciez poprzedni własciciel mógł miec 60%
    znizek które nie przysługują z automatu nowemu nabywcy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-10-05 10:44:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > u nas przy wydawaniu twardego dowodu żądaja OC juz przepisanego na siebie.

    możliwe.

    > I jest to jakos logiczne bo przeciez poprzedni własciciel mógł miec 60%
    > znizek które nie przysługują z automatu nowemu nabywcy.

    a to już nie logiczne w kontekście WK :) co obchodzi WK ilość Twoich
    zniżek? :) ale ok, wiem co kolega chciał za przekaz zrobić ;)

  • 18. Data: 2009-10-05 11:08:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Oct 2009 12:39:04 +0200, osobnik zwany kaktus
    wystukał:

    > A co grozi za nie zalatwienie sprawy w US ? I czy US moze jakos do tego
    > dojsc ?

    kara, kilka stówek albo i więcej.Jak najbardziej może dojść.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2009-10-05 11:27:39
    Od: n...@s...com

    On Mon, 5 Oct 2009 11:08:12 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >kara, kilka stówek albo i więcej.Jak najbardziej może dojść.

    A jak juz sie przespalo termin to mozna poczytac o 'czynnym zalu'.
    Czesto dziala.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2009-10-05 11:51:48
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > A jak juz sie przespalo termin to mozna poczytac o 'czynnym zalu'.
    > Czesto dziala.
    >
    > pozdr
    > newrom

    Ciekawi mnie tylko czy WK powiadamia US o zarejestrowaniu pojazdu - wtedy US
    wie ze im sie cos nalezy. Bo jak nie powiadamia to jak inaczej US moze sie
    zoorientowac ?