  • Data: 2024-08-08 02:06:01
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8 sie 2024 o 01:11, heby pisze:

    > Stosowałem je w mojej internelnej sieci bez dostępu do chmury,
    > sterowane z HomeAssistanta. Pisałem o tym wielokrotnie.

    > Wyciągnąłeś wniosek z dupy.

    Przeglądam posty Twego autorstwa -- nie znajduję tych, w których
    piszesz, że Tuya może pracować bez chmury... Możesz wskazać?...

    Akurat używam Smart Life -- ale chyba nie jest to tutaj istotne...

    -=-

    Znalazłem taki:

    W dniu 25 lip 2024 o 09:36, heby pisze:

    > Co do Tuya nie mam zdania - mam od nich tylko
    > termostaty do kaloryferów i jako tako działają.

    Post Twego autorstwa...

    BTW -- termostaty do kaloryferów nieźle pracują
    bez jakiejkolwiek łączności z resztą świata... ;)

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s