  • 1. Data: 2012-07-24 21:26:22
    Temat: Głośniki do komputera z wieloma wejściami
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Witam, próbuję znaleźć głośniki (2.0 lub 2.1), które będą podpięte do
    kilku - trzech przynajmniej - komputerów. Więc albo jakiś przełącznik
    źródła sygnału lub mikser byłby potrzebny. Oczywiście mógłbym jakąś
    mini-wieżę wykorzystać, ale trochę jestem ograniczony miejscem więc to
    będzie ostateczność.
    W każdym razie na eBay nie udało mi się nic znaleźć... nie ma takich czy
    jak? A może ktoś z Was zna/widział takie cudo? Będę wdzięczny za każdą
    informację.
    Aha, audiofilem nie jestem.

    --
    The Mis'

  • 2. Data: 2012-07-26 19:39:36
    Temat: Re: Głośniki do komputera z wieloma wejściami
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> wrote in message
> [...]
    > W każdym razie na eBay nie udało mi się nic znaleźć... nie ma takich czy
    > jak? A może ktoś z Was zna/widział takie cudo? Będę wdzięczny za każdą

    logitech z623 maja wejscia rca i jack w subie, oraz dodatkowe wejscie
    jack w satelicie

    prosciej i o wiele taniej bedzie polaczyc je wszystkie razem kawalkiem
    kabla z kilkoma wtyczkami, ale trzeba by sie pewnie upewnic ze komputery
    i glosniki sa zasilane i uziemiane w ten sam sposob zeby ew roznice
    potencjalow sie nie wyrownywaly przez dzwiekowki

    o gotowca raczej ciezko bo wyglada to na malo praktyczne rozwiazanie

  • 3. Data: 2012-07-26 19:53:01
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 24 Jul 2012 20:26:22 +0100, "Michal M. Lechanski"
    <m...@d...eu> wrote:

> [...]
    >W każdym razie na eBay nie udało mi się nic znaleźć... nie ma takich czy
    >jak? A może ktoś z Was zna/widział takie cudo? Będę wdzięczny za każdą

    sadze, ze to pudelko powinno zalatwic twoj problem:
    http://www.amazon.com/Recoton-SVS1000-S-Video-Switch
    /dp/B000031WCH
    <rs>

  • 4. Data: 2012-07-28 09:44:21
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 26/07/2012 18:53 rs wrote:

    > sadze, ze to pudelko powinno zalatwic twoj problem:
    > http://www.amazon.com/Recoton-SVS1000-S-Video-Switch
    /dp/B000031WCH

    Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi.

    --
    The Mis'