  • 1. Data: 2012-07-25 03:23:54
    Temat: Asus Lamborghini VX6
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Witam,

    Wpadł w moje rączki Asus VX6. Co można zrobić poza dołożeniem RAM
    (posiadana przeze mnie wersja ma 2GB), aby go trochę poprawić? Myślałem
    nad zamianą dysku na SSD i włożeniem w niego 4GB RAM. Wtedy nawet
    stałoby się to fajnym narzędziem do pracy.

    http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2450313

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-25 09:57:00
    Temat: Re: Asus Lamborghini VX6
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-25, o godz. 03:23:54
    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > Myślałem nad zamianą dysku na SSD i włożeniem w niego 4GB RAM. Wtedy
    > nawet stałoby się to fajnym narzędziem do pracy.

    Wymienić matryce na matową ;-)
    Niewiele więcej poza dołożeniem pamięci i wymianą dysku na szybszy da
    rade w netbook-u zrobić. Acha - sprawdź stan baterii - w obu
    egzemplarzach jakie mam w zasięgu dość szybko spadała pojemność.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2012-07-25 10:09:24
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > rade w netbook-u zrobić. Acha - sprawdź stan baterii - w obu
    > egzemplarzach jakie mam w zasięgu dość szybko spadała pojemność.

    Tak samo miałem z MSI Windem ... rok czasu i bateria kaput ... a była to
    podwójna 8-komorowa

  • 4. Data: 2012-07-26 01:22:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Niewiele więcej poza dołożeniem pamięci i wymianą dysku na szybszy da
    > rade w netbook-u zrobić.

    Jeszcze go nie rozbierałem, da się zmienić procesor na cokolwiek
    mocniejszego?

    > Acha - sprawdź stan baterii - w obu egzemplarzach jakie mam w
    > zasięgu dość szybko spadała pojemność.

    O-o ten jeszcze trzyma, ale zobaczymy jak długo.

    --
    anacron

  • 5. Data: 2012-07-26 10:33:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-07-26, o godz. 01:22:56
    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > Jeszcze go nie rozbierałem, da się zmienić procesor na cokolwiek
    > mocniejszego?

    Raczej nie. ZTCP to procesor Intel Atom D525 jest lutowany do płyty.

    Zdrówko