  • Data: 2014-11-09 18:56:21
    Temat: Re: Głośnik CHINA :P
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No chłopie, bój się Boga, co ty kupujesz. Chcesz mieć dobry dżwięk i tanio
    > to idziesz na targ staroci, kupujesz na wagę dwie kolumny (tylko sprawdź
    > membrany) i stary ale rasowy wzmak, za te same pieniądze. I masz dobrą
    > oktawę albo i dwie lepszy dźwięk, o głośności nie wspomnę.

    jest tak: owszem dzwięk będziesz miał dobry ale ja poluje na głośniki o
    niewielkich wymiarach, bo takie kolubryny nie mam gdzie postawić

    z 8 przetestowanych w markecie głośników 2.0 do 100zł te najlepiej grały

    naprawdę ładnie ćwierkają bez buczącego basu (zaleta pasywnych membran w
    porównaniu do systemu bassreflex)

    jutro dopłace do logitechów Z320