  • Data: 2011-07-13 14:52:13
    Temat: Re: Głośnik 150W vs. 250W
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko jak mu dasz te 2dB mocy więcej. I o ile usłyszysz różnicę, bo
    > dla niewprawnego ucha minimalna znacząca różnica to 3dB.

    To akurat pomińmy bo nie chodziło o to jak to wysterować. Pytający
    myślał, że te 91dB to "głośność" przy mocy znamionowej. Idąc tym tropem
    kupiłby głośnik 5W który też by miał 91dB i cieszyłby się, że ma tak
    samo głośne głośniki jak te o mocy 250W bo pewnie mają dużo większą
    "sprawność".
    A co do twojej tezy to zapewne masz rację, ale tak samo jest wybór 150W
    czy 100W a potem 100W czy może 75W itd. Wszystko jest kwestią ceny i
    założeń, jakiej maksymalnej mocy zestaw/radio masz lub planujesz mieć w
    najbliższym czasie.

    MD