  • Data: 2009-05-17 05:40:43
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: "Ula" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Wlacz kanał 99.
    > 2. Ustawiw ostrosc na minimum.
    > 3. Nacisnij jednoczesnie przycisk "MUTE" na pilocie i "Zmiana programu w dół" na
    telewizorze.

    > Pokaze sie menu serwisowe , dojechac do funckji AVL będzie na off , zmienić. U
    mnie sa dostepne opcje
    > AVL short, medium, long i off. Sprawdzilem wszystkie i najlepszy efekt daje avl
    short wtedy nie odczujesz zadnej roznicy
    > jak wejda reklamy.

    Spróbowałam na moim Thomsonie 29DJ24E, ale nie działa. Nie miałam zresztą
    zbyt wielkiej nadziei, bo nawet jeśli mam tę funkcję, to pewnie w Thomsonie
    włącza się ją inaczej niż w Panasonicu.
    Mam wydruk dotyczący mojego modelu z Internetu sprzed lat i tej funkcji
    na liście nie ma. Ale to jest tylko spis bez opisu włączania lub wyłączania
    wymienionych funkcji.
    Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
    skrótem?

    Pozdrawiam
    Ula