  • Data: 2009-05-17 09:09:17
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ula" <U...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:guo84r$k5i$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Spróbowałam na moim Thomsonie 29DJ24E, ale nie działa. Nie miałam zresztą
    > zbyt wielkiej nadziei, bo nawet jeśli mam tę funkcję, to pewnie w
    > Thomsonie
    > włącza się ją inaczej niż w Panasonicu.
    > Mam wydruk dotyczący mojego modelu z Internetu sprzed lat i tej funkcji
    > na liście nie ma. Ale to jest tylko spis bez opisu włączania lub
    > wyłączania
    > wymienionych funkcji.
    > Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
    > skrótem?

    W moim starym Thomsonie (21 DK 24E) bylo to - o ile dobrze pamietam -
    Menu -> Ustawienia indywidualne i tam pozycja "Auto głośność"
    A jesli chcesz menu serwisowe to trzeba wyłaczyc piltem do "standby",
    wyłaczyć przyciskiem "Power" na obudowie, wcisnąć "Prog-" i "vol-" na
    obudowie i trzymajac wcisniete włączyć Power. Trzymac tak jeszcze ok 10
    sekund aż sie tv włączy.
    Zanim cokolwiek pozmieniasz koniecznie(!) zanotuj poprzednie ustawienia.

    MaW