  • Data: 2009-05-17 12:48:45
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: "Ula" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim starym Thomsonie (21 DK 24E) bylo to - o ile dobrze pamietam - Menu ->
    Ustawienia indywidualne i tam pozycja "Auto
    > głośność"
    > A jesli chcesz menu serwisowe to trzeba wyłaczyc piltem do "standby", wyłaczyć
    przyciskiem "Power" na obudowie, wcisnąć "Prog-" i
    > "vol-" na obudowie i trzymajac wcisniete włączyć Power. Trzymac tak jeszcze ok 10
    sekund aż sie tv włączy.
    > Zanim cokolwiek pozmieniasz koniecznie(!) zanotuj poprzednie ustawienia.

    Pozycji "Auto głośność" niestety u mnie nie ma.

    Spróbowałam więc z menu serwisowym.

    Pokazał mi się następujący napis, a pod nim menu:

    Soft. - Ver V 3.40 - 0 762E (na biało)
    Config. A5 - - - - V
    Serial - No. = 426B.A23

    QUIT
    -> TUBE
    SETUP
    GEOMETRY
    VIDEO
    IF

    Wybrałam SETUP i pokazało mi się:

    Return
    Clear Progs. ->
    Brand Telefunk
    Kbd. Config. Default
    Bus Quiet nie zaznaczony kwadracik
    WSS zaznaczony kwadracik
    Default nie zaznaczony kwadracik
    Store nie zaznaczony kwadracik
    Restore nie zaznaczony kwadracik

    Wyszłam z tego przez Return, a następnie QUIT.

    Nie wiem co wybrać, żeby zmienić to AVL.

    Pozdrawiam
    Ula