    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Globalne ocieplenie
    Date: Wed, 26 Jun 2019 20:42:30 +0200

    On 2019-06-26 19:17, Zenek Kapelinder wrote:
    > Pozwolisz ze moje skromne wrazenia opisze. Jezdze jak sie da drogami dla rowerow.
    Nikt mnie jeszcze nie opierdolil. Hulajnoge zabieram ze soba do sklepu. Oczywiscie
    nie jezdze na niej w sklepie. Tam gdzie sie stoi stawiam koszyk. Tez mi nikt ze
    sklepu uwagi nie zwrocil. Plecak tak. Niby sa jakies koszyczki i inne duperele do
    hulajnog ale mnie one bardziej by przeszkadaly niz plecak. Nieduzego plecaka na
    zakupy uzywam od dluzszego czasu, wygodniej na plecach niz siaty w rekach. Na
    chodnikach w centrtum Lodzi nie ma duzo ludzi. Mnie nie przeszkadza ze nie moge caly
    czas na maksa jezdzic. Zdarza sie czesto ze kawalek jade z predkoscia ludzi idacych z
    przodu. Trafia sie okazja to wyprzedzam. Pieszy idzie z predkoscia ok 3km/h.
    Hulajnoga na chodniku pozwala zwiekszyc ta predkosc 3-4 razy. Na dodatek bezbolesnie
    sie to odbywa. W kategoriach urzadzen do transportu umiescil bym hulajnoge w
    kategorii urzadzen rekraacyjnych z ograniczona wartoscia uzytkowa. Skuter to inna
    liga. Czy sie nie przyjma? Jak ze dwa tygodnie temu wyjechalem pierwszy raz na ulice
    to wiekszosc mijanych hulajnog byla z wypozyczalni. Od kilku dni obserwuja duzy
    przyrost hulajnog prywatnych. Dzisiaj na Piotrkowskiej na trzy hulajnogi ze dwie byly
    prywatne a jedna z wypozyczalni. Wyglada ze ludzie najpierw poprobowali na
    wypozyczonych i uznali ze lepiej kupic niz wypozyczac. Jak kupili to beda jezdzili.
    Polowa miesiaca i 154 kilometry hulajnoga zrobilem. Wiecej niz robilem samochodem.
    Wyglada na to ze mnie byla potrzebna.

    Rozumiem użyteczność dla Ciebie, ale nie widzę by hulajnogi były
    popularne tak, jak to tutaj opisujesz a te bajania o tym jak popróbowali
    i kupili ... lubisz pierdoły pociskać :-). Nie są popualrne ani tu ani
    na drugim końcu Polski. Jeżdżą nimi dzieci i ludzie młodzi. Wyjątki nie
    zawrócą wisły...

    Hulajnogi mogę poprzeć jakoś rozmaitość środków transportu. Durnowate
    jest koncentrowanie się na reowerach miejskich np robienie im tylko
    stojaków jak można choćby skutery używać. Ale generalnie nie sądzę by w
    transporcie coś istotnie zmieniło się :-)