  • Data: 2019-02-19 16:20:02
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Feb 2019 16:10:14 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > LOL, ja na szczęście mam sklep pod domem. A poza tym, mam jebca na
    > punkcie roweru, więc samochodu używam tylko kiedy naprawdę muszę. Na
    > codzień to rdzewieje sobie pod domem.

    Ja to na rower wsiadam ew. jeśli po coś muszę jechać do wsi (8 km w tą i
    nazad), ale mleka ani jogurtów tam nie ma - mimo tego że mieszkam w
    miejscu gdzie krów jest wszędzie mnóstwo, to mleka nikt nie robi.
    Najbliższe mleko (owcze) i przetwory dostanę tylko na rynku, 25 km od
    domu - rowerem to już dla mnie teraz trochę daleko, mógłbym nie wrócić.

    Mateusz