  • 11. Data: 2011-07-15 18:15:58
    Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków - jak tam jest teraz naprawdę?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    news:kjzd3hc6lso.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Całkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wrocław) w
    > miejscowości Babsk w powiecie rawskim (Łódzkie). Ulewne opady deszczu
    > spowodowały tam podmycie remontowanego odcinka trasy.

    Hehe....

    A wg Targeo i gógle traffic korków nie ma. Do dupy te serwisy...

    J.

  • 12. Data: 2011-07-15 23:49:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Jarek P. wrote:

    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:kjzd3hc6lso.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Hehe....
    >
    > A wg Targeo i gógle traffic korków nie ma. Do dupy te serwisy...

    Na zamknietej drodze chcesz korków? :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-07-16 11:05:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-15 23:49:05 +0200, Rafał Grzelak <s...@s...com> said:

    > Na zamknietej drodze chcesz korków? :>

    Najpierw korka, potem na rzeczonej drodze braku ruchu, zaś korków na objeździe.
    Ale obie firmy nie odnotowały tam takich zdarzeń.
    Zdaje się, że im tylko w miastach się udaje...

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-07-16 13:33:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-16 11:05, Bydlę pisze:

    > Najpierw korka, potem na rzeczonej drodze braku ruchu, zaś korków na
    > objeździe.
    > Ale obie firmy nie odnotowały tam takich zdarzeń.
    > Zdaje się, że im tylko w miastach się udaje...

    Ja wczoraj wracałem z Łodzi od razu w Jeżowie odbijając na Skierniewice
    - Żyrardów - Grodzisk - Pruszków.
    Do granic W-wy jechałem z postojem na MC w Żyrardowie jakieś 2h50min -
    czyli nie tragicznie. Wyjechałem z Łodzi około 11.

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jakiegoś masakrycznie zwiększonego ruchu nie stwierdziłem po drodze ;)

  • 15. Data: 2011-07-17 21:54:20
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wiadomo, są tam remonty, jest źle. Ale jak bardzo jest źle tak naprawdę?
    > Przy założeniu, że jechać chcę w piątek wieczorem?

    No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00. A potem wróciłem. W niedzielę,
    około 18. Najnormalniej w świecie gierkówką, bez żadnego objeżdżania i
    kombinowania. I owszem, są remonty, jedzie się wolniej, ale się jedzie, bez
    problemu, bez żadnych strasznych historii, których tyle słyszałem.
    Tylę napiszę, że w żadną stronę nie musiałem jechać wolniej, niż
    obowiązujące na danych odcinkach maksymalne dozwolone prędkości, pomijając
    co najwyżej krótkie i niestresujące wyjątki powodowane skrzyżowaniami ze
    światłami.

    J.

  • 16. Data: 2011-07-17 22:23:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-17 21:54:20 +0200, "Jarek P." <j...@g...com> said:

    > No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.

    Po szczycie i w drugą stronę.

    > A potem wróciłem. W niedzielę, około 18.

    Po szczycie i w drugą stronę.

    > Najnormalniej w świecie gierkówką(...) bez żadnych strasznych
    > historii, których tyle słyszałem.

    Tak.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-07-17 23:35:00
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Po szczycie i w drugą stronę.

    Że po szczycie, to fakt - ale kto komu każe jechac w szczycie? ;)
    A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy -
    cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież
    rozjeżdżała, do tego wszyscy ci, którym się akurat urlop zaczął, bądź po
    prostu na weekend się urwać gdzieś chcieli i w strony południowe się
    wybierali. A ja jechałem razem z nimi, tylko ciut później niż główna
    nawałnica.
    Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas świeżych
    jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez babcię/mamusię
    schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów, do tego dochodzą
    wracający z południa urlopowicze, którzy jutro do pracy muszą. Więc gdzie tu
    "w drugą stronę"?

    J.

  • 18. Data: 2011-07-18 16:42:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-17 23:35:00 +0200, "Jarek P." <j...@g...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Że po szczycie, to fakt - ale kto komu każe jechac w szczycie? ;)

    Nienienie - te hiobowe wieści tyczyły, jak pamiętam, pór z większym
    oblężeniem kierunku.
    :-)

    > A że w drugą stronę? Nie rozumiem? W jaką drugą stronę? Piątek po pracy
    > - cała "warszafka" wtedy się na weekend do domów rodzinnych przecież
    > rozjeżdżała,

    A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

    > Niedziela przed wieczorem - cała warszafka wyposażona w nowy zapas
    > świeżych jaj, słoików z rosołem z podwórzowej kury i nasmażonych przez
    > babcię/mamusię schabowych wraca od rodziny do swych apartamentów,

    A ty w drugą stronę? :-)

    > Więc gdzie tu "w drugą stronę"?

    =====================================
    Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków
    Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
    =====================================

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-07-18 18:26:07
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > A ty wtedy do Warszwy jechałeś? :-)

    nie :)

    > A ty w drugą stronę? :-)

    nie :)

    > =====================================
    > Temat: Re: Gierkówka Wawa -> Piotrków
    > Treść: No i pojechałem. Wyjazd w piątek o 19:00.
    > =====================================
    >
    > :-)))

    No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa, w piątek wieczorem, wraz z całą
    "warszafką" na weekend się do rodzinnych domów wybierającą, najwyżej może
    trochę później, niż główna masa.

    J.

  • 20. Data: 2011-07-19 19:33:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-18 18:26:07 +0200, "Jarek P." <j...@g...com> said:

    > No tak. Z Wawy w stronę Piotrkowa,

    OK, już wiem, gdzie popełniłem błąd.
    (pomyliłem osoby i wątki)

    Tak więc z tego mojego tekstu zostaje tylko to, że już po szczycie, i
    że (czego nie napisałem szeroko, bo jakimiś trzema literami) fajnie.
    :-)

    Przepraszam za mój błąd.

    --
    Bydlę