  • 21. Data: 2010-12-14 12:23:02
    Temat: Re: Gierkówa wczoraj
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-12-14 12:15, PesTYcyD pisze:

    > To jest masa typu Bornit do łatania na zimno. Zastosowanie tymczasowe i
    > jako takie jest dobre. Można spokojnie ubić to ubijakiem czy
    > zagęszczarka. Metoda nie robi dużej różnicy. Chyba nie myślisz, że
    > expresowo przyjedzie termos z masą asfaltową i piłą do asfaltu. Ta
    > metoda jest stosowana wbrew pozorom wszędzie nawet w Niemczech. I jest
    > to TYMCZASOWE łatanie dziury

    Hehe, u nas TYMCZASOWE oznacza na CZAS NIEOKREŚLONY. W wielu przypadkach :)

  • 22. Data: 2010-12-14 12:36:45
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 14 Gru, 12:23, btn <w...@b...pl> wrote:

    > Hehe, u nas TYMCZASOWE oznacza na CZAS NIEOKREŚLONY. W wielu przypadkach :)

    nie mniej, wolę trafic kołem na taką prowizorkę, niż w 20cm dołek, na
    którym skasuję felgę. Założenie jest takie, że wszystkie tego typu
    "naprawy" poprawia się przy sprzyjajacych warunkach, normalną masą. A
    że u nas różnie z tym bywa, to już inna bajka :)...

    pozdr
    Przemek

  • 23. Data: 2010-12-14 19:23:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > Jadę w niedzielę z Katowic do Wawy, okolice Polichna, czynna tylko
    > połowa drogi czyli jest wąsko.

    A jaki jest ogólnie teraz stan gierkówki?
    Mam na myśli stan nawierzchni - zaśnieżona, zalodzona, czarna...?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2010-12-14 20:11:31
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A jaki jest ogólnie teraz stan gierkówki?
    > Mam na myśli stan nawierzchni - zaśnieżona, zalodzona, czarna...?

    Dzis do Piotrkowa miejscami czarna, zalodzona oraz zasniezona.
    Bardzo dziurawa. W niedziele uszkodzilem wahacz i felge.
    Pzdr
    Adam

  • 25. Data: 2010-12-15 09:32:03
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    > Tona tego gówna kosztuje około 290zł i wystarcza naprawdę na wiele dziur.
    > jest to bardzo tania i efektywna metoda do tymczasowego łatania.

    Cieszę się, że poszerzyłem swoją wiedzę na ten temat. Skoro jest taka fajna,
    tania masa Bonit i jeszcze jest podobno skuteczna to muszą popracować nad
    metodami jej aplikacji - ja nie komentuję techniki wyrówanywania (gumofilc)
    czy nakładania (łopata) czy braku piły do asfaltu - faktycznie czasami nie
    ma sensu w ciężkich warunkach (woda/sól/mróz) starać się załataćdziurę
    trwale. . Wq.... mnie to, że nakładana jest w taki sposób, że giną jej
    zalety (cena, łatwa aplikacja). Po prostu szkoda nawet
    290zł/tona+roboczogodziny jak w dzień/dwa po załataniu - dziury są znów na
    wierzchu.
    MZ

  • 26. Data: 2010-12-15 18:54:22
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    adam wrote:

    > Dzis do Piotrkowa miejscami czarna, zalodzona oraz zasniezona.
    > Bardzo dziurawa. W niedziele uszkodzilem wahacz i felge.

    Dziękuję za ostrzeżenie - przyda mi się dodatkowe wiadro ostrożności
    wylane na łeb.
    :-)

    --
    Bydlę