  • Data: 2010-07-18 10:21:41
    Temat: Re: Gielda, sprzedam, reklama, BMW K1200S, 2005, salon Polska
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:6bba8yohp2iv.yxieqh2r07zo$.dlg@40tude.net...
    > Gdyby zmieniono parametr z "bezwypadowego" na "bezkolizyjny", a
    > sprzedający ulegli grupowemu atakowi prawdomówności, to po dodaniu
    > bezkolizyjności do filtra wyszukiwarki za wiele sprzętów by nie
    > wyskoczyło.

    Kiedyś na giełdzie przy mnie człowiek oglądał stare audi. Pyta sprzedawcę:
    "bity był?", "nie panie nigdy!!!?", "na pewno nie był?", "jak Boga kocham,
    że nie. Raz ino przeze mnie, ale to się nie liczy". Audi po otworzeniu maski
    wyglądało jakby było sprasowane i na szybko rozciągnięte, bez malowania i
    szpachlowania:-)

    --
    Grzybol