eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGenialny system naliczania opłat za połączenia w simplusieRe: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Date: Fri, 04 Dec 2009 10:08:15 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hfajhu$tlv$1@news.onet.pl>
    References: <hfahvu$oha$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: triskel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1259917694 30399 212.180.164.12 (4 Dec 2009 09:08:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Dec 2009 09:08:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hfahvu$oha$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:985428
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Shadow
    z dnia: 2009-12-04 09:41:
    > Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez
    > wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila
    > do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie
    > zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie
    > została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim
    > przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile
    > dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w
    > ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało,
    > że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
    > 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
    > kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i
    > zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też
    > macie tak fajnie? :p
    >
    > Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu
    > Plusa?
    hehehe, każdy op ma swoje "numery" kiedyś pisałem jak ERA okrada konta
    blueconnect, po dobrze ponad 3 miesiącach wróciło do "normy", boa
    odpisywała, że jest ok, a kasa znikała, za jakiś czas wracała, potem
    znowu znikała i tak "w koło macieju"

    najlepsze numery były jak kasa znikała do stanu ujemnego (blueconnect
    starter), ERA blokowała kartę, bo jest stan ujemny, trzeba było
    doładować (z przedłużeniem konta) i ... za jakiś czas wracała kasa z
    ERY... taki sprytny system jak wyrwać więcej kasy od klienta :D


    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: