eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGenialny system naliczania opłat za połączenia w simplusieRe: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
  • Data: 2009-12-06 10:08:46
    Temat: Re: Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie
    Od: X <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shadow napisał:

    > Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach,
    > bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O
    > Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to
    > prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za
    > które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!)
    > Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
    > wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
    > dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
> [...]
    Ludzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te
    znikające pieniądze z konta napewno do was wrócą. Napiszcie maila na
    b...@p...pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po
    sprawie. Cierpliwości! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w
    zegarku. Każdy operator na świecie ma różne problemy w różnym czasie.