    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 15 Mar 2013 10:13:48 +0100

    Thu, 14 Mar 2013 13:33:40 +0100, J.F

    > Musze odgrzebac stare mapy - imo - wygladalo znacznie gorzej.
    > A w Unii sa od 1986, wiec im wtedy zaczeli sypac groszem.
    > Bo wczesniej ... to nie bylo zbyt bogate panstwo.

    Wciągnęli dużo kasy po II WŚ.

    > Te inwestycje chyba zreszta na wyrost, bo o sytuacji slychac ... i
    > teraz wspaniale autostrady juz nie sa takie wspaniale :-)

    Po prostu w dobie kryzysu ludzie przestali z nich korzystać i się drogi nie
    mogą utrzymać. Ale przez wiele lat były i w sumie nadal są... a że bez
    oświetlenia... :P

    > Zobacz nasz obowiazek zatrzymania przed czerwona strzalka w prawo :-)
    > Przepis niby madry, ale z drugiej strony glupi, nikt nie przestrzega,
    > policja nie kontroluje, nikomu nie przeszkadza ... no i nikt nie
    > przestrzega :-)

    Przestrzegają. Ja też. :P Akurat jak podchodziłem do praktycznego to ten
    przepis zaczął obowiązywać tego samego dnia. :P Nie zdałem egzaminu nie z
    powodu przejechania bez zatrzymania na zielonej strzałce, tylko dlatego że
    przejechałem po rozjeżdżonej ciągłej linii przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania
    przy lewoskręcie. :P Co ciekawe 3 lata później się okazało, że oblał
    mnie... już wtedy przyszyty przez rodzinę żony, wujek... :P Jak go
    zobaczyłem przy grillu, do którego akurat niosłem mięso, to zrobiłem się
    bardziej czerwony niż ten żar w palenisku i zacząłem tak rzucać mięsem, że
    pół osiedla by się spokojnie nażarło. :P

    > P.S. O ile pamietam to te ich autostrady nie sa zbyt bezpieczne i
    > statystyki sa wysokie. Mimo obowiazujacych 120.

    Piesi włażą pod koła? :P

    > Ogolnie tak. W kwestii wyprzedzania na przejsciu ... w zasadzie tez
    > tak.
    > No a tu mielismy piekny przyklad jak sie konczy lekcewazenie - choc
    > przydaloby sie drugie nagranie, moze sa okolicznosci lagodzace :-)

    Np. że kobita trąbiła że jedzie i ma pierwszeństwo? :>

    --
    Pozdor Myjk