    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Date: Wed, 13 Mar 2013 09:56:30 +0100

    W dniu 2013-03-13 08:49, Myjk pisze:
    > Tue, 12 Mar 2013 23:02:59 +0000 (UTC), Marek Włodarz
    (...)

    > Oczywiście, nawet samo PoRD zwraca na to wielokrotnie uwagę.

    Czemu piszesz nieprawdę? Zasada ograniczonego zaufania mówi jasno,
    że mamy prawo zakładać, liczyć (ufać), że inni przestrzegają
    przepisów. Brak zaufania może się pojawiać tylko wtedy, kiedy
    mamy uzasadnione podejrzenie, że ktoś jednak się do przepisów
    nie zastosuje. To jest zasada ograniczonego zaufania, a nie zasada
    braku zaufania do kogokolwiek. Dziwnym trafem poza pms potrafi
    działać.