  • 131. Data: 2013-03-16 14:01:28
    Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:khqqnd$rgh$...@n...task.gda.pl...

    > Nie - to to co Ty piszesz jest porąbane.
    > Dowód miałeś na filmie.
    > Skoro fakty kłócą się z Twoją teorią to tym gorzej dla nich?

    piesi też sa ludźmi i mają prawo przejść przez pasy nawet na 3 pasmowej
    drodze, a kierowcy mają przepisy których sie powinni trzymać. Jak ktoś
    puszcza pieszego to reszta ma sie zatrzymać a nie popierdalać jak leci nawet
    bez zdjęcia nogi z pedału gazu. Policjanci nie stanęli z piskiem opon w
    miejscu tylko normalnie powoli sie zatrzymali i kierowczyni powinna byla
    zwolnić i sie zatrzymać. Reszta to jest pierdolenie.

  • 132. Data: 2013-03-16 20:50:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-16 12:07, Myjk pisze:
    > Tue, 12 Mar 2013 23:02:59 +0000 (UTC), Marek Włodarz

    > BTW Wykład P. Marka dla P. Marka -- od 6:50 :P
    > http://www.tvp.pl/krakow/jedz-bezpiecznie/wideo/upor
    czywa-jazda-lewym-pasem/9812005

    Marek trochę przesadził, ale sporo racji ma. Nie stoi to w żadnej
    sprzeczności z tym, co pokazano w tym materiale. Pieszych też trzeba
    edukować.

  • 133. Data: 2013-03-16 23:31:13
    Temat: Re: Geneza fiflak?w na przej?ciu dla pieszych
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-16 14:01, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > drodze, a kierowcy mają przepisy których sie powinni trzymać. Jak ktoś
    > puszcza pieszego to reszta ma sie zatrzymać a nie popierdalać jak leci

    Masz racje i co z tego.

    > Policjanci nie stanęli z piskiem
    > opon w miejscu tylko normalnie powoli sie zatrzymali i kierowczyni
    > powinna byla zwolnić i sie zatrzymać.

    Tu też masz racje i co z tego.

    Reszta to jest pierdolenie.

    Pierdolenie powiadasz... Oczywiście że wiadomo co kto powinien robić na
    drodze. Kierowcy nie powinni popierdalać na oślep, a piesi powinni
    upewniać się czy droga jest bezpieczna do przejścia.
    Ludzie zawsze byli omylni i błędy ludzkie doprowadzają do takich
    tragedii bez względu na przepisy i konsekwencje.

    Po co montowane są szlabany na przejazdach kolejowych? Po co montowane
    są garby na uliczkach osiedlowych? Po co (nowy wynalazek) wysepki przed
    miejscowościami które trzeba objechać? itp. Nie wystarczą przepisy?

    --
    Krzysiek

  • 134. Data: 2013-03-17 03:16:19
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    przede wszystkim na 3-pasmowej drodze nie powinno byc przejsc w 1
    poziomie tylko przejscia podziemne. No ale na to nie ma kasy

  • 135. Data: 2013-03-17 08:19:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-17 03:16, Aron pisze:
    > przede wszystkim na 3-pasmowej drodze nie powinno byc przejsc w 1
    > poziomie tylko przejscia podziemne. No ale na to nie ma kasy

    Oczywiście że przejścia dla pieszych powinny być szczególnie zadbane o
    to, by te miejsca były bezpieczne. Nie wystarczy pomalować jezdnie
    wstawić znak i obwarować przepisami.
    A jak ja czytam że nie ma kasy na to, na tamto to mnie się flaki
    przewracają. To gdzie ta kasa jest? Marnotrawiona? Wyprowadzana z
    kraju? A może za niskie podatki płacimy i faktycznie jest bida z nędzą?
    --
    Krzysiek

  • 136. Data: 2013-03-17 09:13:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    >..
    > A jak ja czytam że nie ma kasy na to, na tamto to mnie się flaki
    > przewracają.

    Chyba fiflaki

  • 137. Data: 2013-03-17 10:30:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 17 Mar 2013 10:30:31 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > grup dyskusyjnych:ki1qg4$to1$...@n...task.gda.pl...

    > I co w związku z tym?
    > Lepiej żeby oszczędzili kilka sekund narażając życie i zakłócając ruch?
    >
    > Wybacz, ale wyznaję dokładnie odwrotną filozofię.

    to wiemy. Ty byś najchetniej jeździł 200kmh po mieście zmiatając
    wszystkich ogniem rakietowym. Co ci będą kapelusze przeszkadzać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2013-03-17 10:30:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 139. Data: 2013-03-17 11:05:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 19:16:19 -0700 (PDT), Aron napisał(a):
    > przede wszystkim na 3-pasmowej drodze nie powinno byc przejsc w 1
    > poziomie tylko przejscia podziemne. No ale na to nie ma kasy

    Zalezy, w centrum miasta - cokolwiek drogie.
    I zupelnie niepotrzebne, skoro samochody i tak stoja w korkach :-)

    J.

  • 140. Data: 2013-03-17 11:56:14
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 17 Mar, 11:05, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy, w centrum miasta - cokolwiek drogie.
    > I zupelnie niepotrzebne, skoro samochody i tak stoja w korkach :-)

    potrzebne bo wynajmiesz na sklepy