  • 141. Data: 2013-03-17 11:58:09
    Temat: Re: Geneza fiflak w na przej ciu dla pieszych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 17 Mar 2013 11:05:25 +0100, J.F.

    > Zalezy, w centrum miasta - cokolwiek drogie.
    > I zupelnie niepotrzebne, skoro samochody i tak stoja w korkach :-)

    To jest typ człowieka który uważa, że wszędzie powinny być światła i
    przejścia podziemne, wiadukty bezkolizyjne itp. Nie ważne, że nie będzie to
    do niczego potrzebne, albo milionowa inwestycja będzie służyć 10 osobom na
    krzyż. Ważne, że se może morde powycierać tanimi populistycznymi sloganami
    i wykazać jaki jest uciśniony...

    --
    Pozdor Myjk

  • 142. Data: 2013-03-18 18:55:37
    Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-17 10:30, masti pisze:
    > (...)
    >
    > to wiemy. Ty byś najchetniej jeździł 200kmh po mieście zmiatając
    > wszystkich ogniem rakietowym. Co ci będą kapelusze przeszkadzać.

    Mimo wszystko uważam, że każdy pieszy, i kierowca
    też, powinien brać pod uwagę poprawkę na, nazwijmy
    to wprost, idiotów.

    Oczywiście idioci tacy, którym żądza wolności
    zamąciła w główkach, też mają swoje prawa.
    Ale trzeba ich zmusić, żeby dochodzili tych
    praw w sądach. Tak już jest na tym Bożym świecie,
    że natura ludzka jest ułomna. Jeśli komuś ujdzie
    na sucho przemoc drogowa, rośnie prawdopodobieństwo,
    że użyje takiej przemocy po raz drugi. I po raz
    trzeci, czwarty, n-ty... Ludziom przezornym,
    z wyobraźnią i świadomością społeczną, eskalacja
    przemocy na drogach może się wydawać czymś
    wywołanym cechami wrodzonymi danego idioty.
    Ale naprawdę to jest skutek popuszczania
    w sprawach drobniejszych.

    Od rzemyczka do koniczka, po koniczku - szubieniczka.
    Tak bywało kiedyś. Dziś nie ma kary śmierci.
    Ale nie oznacza to, że śmierci na drogach nie ma.
    Dlatego warto o tym pisać.

    Jan

  • 143. Data: 2013-03-19 09:08:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Mar 2013 18:55:37 +0100 osobnik zwany Jan45 napisał:

    > Mimo wszystko uważam, że każdy pieszy, i kierowca też, powinien brać pod
    > uwagę poprawkę na, nazwijmy to wprost, idiotów.

    ale to zupełnie inna bajka. Chcesz przeżyć na drodze musisz myśleć za
    wszystkich naokoło i uwzgledniać, że nagle pojawi Ci się znikąd
    antykapelusznik Cavalinio w swojej latającej Kii, bo przecież nie będzie
    się przejmował jakimiś głupimi przepisami i innymi zawalidrogami

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 144. Data: 2013-03-20 20:50:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 18:55:37 +0100, Jan45 napisał(a):

    > Mimo wszystko uważam, że każdy pieszy, i kierowca
    > też, powinien brać pod uwagę poprawkę na, nazwijmy
    > to wprost, idiotów.

    Przepisy uważają wręcz przeciwnie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 145. Data: 2013-03-20 21:52:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-20 20:50:03 +0100, Adam Płaszczyca

    Mówią o prawie, nie o obowiązku...

    --
    Bydlę

  • 146. Data: 2013-03-20 22:51:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-13 16:54, Cavallino pisze:

    > Jest jak najbardziej prawidłowy.
    > Dlaczego - idealnie pokazuje ten filmik.

    filmik pokazuje idiotę za kierownicą... i bynajmniej nie o policjanta mi
    chodzi.

  • 147. Data: 2013-03-21 01:43:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 21:52:12 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Mówią o prawie, nie o obowiązku...

    Wskaż powinnośc w przepisach.

  • 148. Data: 2013-03-21 11:35:47
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości

    > Wskaż powinnośc w przepisach.

    A czym jest szczegolna ostrozność?

  • 149. Data: 2013-03-21 21:58:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 11:35:47 +0100, Jan Koval napisał(a):

    > A czym jest szczegolna ostrozność?

    Czymś innym. Może czas przeczytać?

  • 150. Data: 2013-03-21 23:43:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-21 00:43:28 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Wskaż powinnośc w przepisach.

    Tam nie ma powinności, ale prawo do uznania, że będzie OK.
    ALE daje też (przepis) prawo do podejścia lekko paranoicznego, gdy
    warunki sugerują, że nie będzie OK.
    Więc teoria, że kierowcy i piesi powinni brać poprawkę na idiotów nie
    jest taka zła.
    :-)

    Ja np. biorę i nadal żyję - m.in. dzięki takiemu podejściu (*cmentarze
    są pełne tych, którzy nieli pierwszeństwo* - to całkiem niezły przykład)

    --
    Bydlę