  • Data: 2013-03-13 23:55:59
    Temat: Re: Geneza fiflak?w na przej?ciu dla pieszych
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-13 22:23, Marek Dyjor pisze:

    > Wiecie co panowie... to co piszecie jest porąbane...

    Dla czego tak twierdzisz? Przecież to fakt.
    Gdyby policja nie zatrzymała się w tym peletonie jadących dwoma pasami
    samochodów, ona by odczekała swoje aż wszyscy przejadą i by spokojnie
    przeszła.

    Od dróg dwu, trzy pasmowych z założenia oczekuje się szybszego, a na
    pewno sprawniejszego przemieszczania się. Policja zburzyła pewien
    schemat stada na tych drogach. Wyłamała się i w konsekwencji kobieta
    została trafiona.
    --
    Krzysiek