  • 1. Data: 2012-04-29 05:55:38
    Temat: Generator 32Khz
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Bardzo proszę o schemat z podaniem wartości elementów RC.
    Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś
    porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

    MH

  • 2. Data: 2012-04-29 09:03:24
    Temat: Re: Generator 32Khz
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Potrzebujesz dokładnie 32KHz ?
    Na RC zbyt stabilne to nie bedzie ale jak może być w okolicy 32KHz to daj
    kwarc zegarkowy i po sprawie.
    Piotr

  • 3. Data: 2012-04-29 09:54:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-04-29 05:55, MH pisze:
> [...]
    > porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

    Na ile dokładnie ma być 32kHz? Na 7404 można to zrobić tylko "mniej
    więcej".

    P.P.

  • 4. Data: 2012-04-29 10:01:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

> [...]
    > porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

    http://www.elektor.com/magazines/2011/july-047-augus
    t/reanimating-probe-for-avr-?c.1852608.lynkx

    Pozdrawiam,
    PP

  • 5. Data: 2012-04-29 12:26:44
    Od: "Roman" <r...@o...eu>

    Użytkownik " MH" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo proszę o schemat z podaniem wartości elementów RC.
    > Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś

    Zrób to na pojedyńczej bramce Schmitta 7414 (LS,HC,S itd). Jeden opornik,
    jeden kondensator a zawsze działa !!!

    Powodzenia
    Roman

  • 6. Data: 2012-04-29 12:35:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Roman,

    Sunday, April 29, 2012, 12:26:44 PM, you wrote:

    > Zrób to na pojedyńczej bramce Schmitta 7414 (LS,HC,S itd). Jeden opornik,
    > jeden kondensator a zawsze działa !!!

    Na TC7S14 najlepiej :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-04-29 16:57:22
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    MH <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej pierdualii..

    =============

    Boszsz... Problem rozwiązany!! Cyna mi się "chlapła" i zwarła 2 wyjazdy
    inwerterów 'ls04. Już jest OK!!

    MH

  • 8. Data: 2012-04-30 09:24:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > Zrobiłem to dziadostwo na 'ls04 , albo źle poplątałem druty, albo coś
    > porąbałem na sprzężeniu zwrotnym. SZLAG MNIE TRAFIA przy takiej

    Na LS może się nie wzbudzać. Ogólnie bramki TTL się nie nadają do tych
    rezonatorów gdyż małe rezystancje bramek niemożliwiają wzbudzenie rezonatora
    o tak dużej impedancji.
    Jeśli już to pokombinuj na CMOS.

    http://circuit-diagram.net/crystal-oscillator-circui
    http://electroschematics.com/225/1hz-generator-and-2
    hertz-oscillator/

    Marek

  • 9. Data: 2012-04-30 09:27:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

  • 10. Data: 2012-04-30 10:30:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Potrzebujesz dokładnie 32KHz ?
    > Na RC zbyt stabilne to nie bedzie ale jak może być w okolicy 32KHz to daj
    > kwarc zegarkowy i po sprawie.

    Zegarkowy na TTLach... ciężko. Jeśli już to na CMOS.

    Marek