  • 1. Data: 2012-04-27 19:12:16
    Temat: Plus-SMS-spam!?
    Od: Stefan7 <s...@o...pl>

    Dostałem SMS-a [z numeru 7218]z niejednoznaczną propozycją , sugerowanie
    odpowiedzi na numer wysokopłatny,podanie strony internetowej www.7218.pl
    Dzwoniłem do Plusa, że nie życzę sobie spamu na komórkę i uzyskałem
    odpowiedż, że oni nie są w stanie zablokować Spamu i jedynie na
    indywidualne moje żądanie do 3 dni zblokują ten jeden jedyny numer.
    Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli
    ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał
    się, że takich możliwości nie ma...

    Co Wy na to?

    Stefan

  • 2. Data: 2012-04-27 19:24:28
    Temat: Re: Plus-SMS-spam!?
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-27 19:12, Stefan7 pisze:
> [...]
    > Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli
    > ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał

    Ze piszesz nie na tą grupę co trzeba. Pisz na pl.misc.telefonia.gsm.
    A jak cię bardzo drażni ich działanie to opisz to w liście do nich i
    postrasz ich, że przeniesiesz się do innej sieci.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2012-04-28 08:58:21
    Od: bartek szurgot <b...@n...spam>

    On 04/27/2012 07:24 PM, Mario wrote:

    > Ze piszesz nie na tą grupę co trzeba. Pisz na pl.misc.telefonia.gsm.
    > A jak cię bardzo drażni ich działanie to opisz to w liście do nich i
    > postrasz ich, że przeniesiesz się do innej sieci.

    j/w. też kiedyś miałem podobny problem - operator musi Ci podać, kto Cię
    spamuje. wtedy dzwonisz do owej firmy i mówisz, że sobie nie życzysz
    więcej otrzymywać od nich spamu.

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards,
    bartek szurgot

  • 4. Data: 2012-04-30 09:22:10
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Stefan7 pisze:
> [...]
    > Byłem żdziwiony i uważam, że taka sieć ma możliwości filtrowania i jeśli
    > ktoś rozsyłą SMS-owy Spam to wycina go i po sprawie. Pan w BOK upierał

    Przepis ze strony:
    http://sasni.eu/archives/224-Jak_pozbyc_sie_reklam_w
    _Plus_GSM.html

    u mnie zadziałał - 95% reklam zniknęło.

    Powodzenia!
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-04-30 19:25:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-04-2012 o 09:22:10 Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>
    napisał(a):

    > Przepis ze strony:
    > http://sasni.eu/archives/224-Jak_pozbyc_sie_reklam_w
    _Plus_GSM.html

    > u mnie zadziałał - 95% reklam zniknęło.
    No fajnie a jaki jest na Tmobile i pomarańczowych?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2012-05-01 12:08:25
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    > No fajnie a jaki jest na Tmobile i pomarańczowych?

    ERA (i być może to nadal działa w T-mobile) - treść: NIE na numer 80888,
    bądź kontakt z BOK i ręczna blokada przez konsultanta. Informacja
    handlowa od operatora znika jak ręką odjął.

    ORANGE - treść: STOP na numer 8080
    ORANGE - jeżeli wpadłeś w szpony Klubu Orange, to treść: STOP KLUB na
    numer 60400

    Plus - (organizator Telepolis, jakiś konkurs a nie info od operatora) -
    treść: STOP na numer 8010 (bezpłatny) lub 7419 (płatny)

    Działają we wszystkich w.w. sieciach i jeszcze w P4 - Milionerzy,
    oferują Audi, 50000zł - treść: ANULUJ na numer 80330. Są cwani, ponieważ
    dzwonią z numeru zastrzeżonego, po odrzuceniu połączenia dostaje się
    SMS. Założenie blokady połączeń z numerów zastrzeżonych ich nie zraża -
    dzwonią z jawnego.

    W treści SMS konkursowego powinna być zawarta informacja o stronie
    internetowej z regulaminem. Wystarczy przeczytać ten regulamin i znaleźć
    właściwy punkt dotyczący wypisywania się z bazy. Nawet na głównej
    stronie internetowej podanego wyżej, przykładowego spamodawcy jest
    informacja co należy zrobić celem wypisania się z bazy. Wysyłać hasło do
    wypisania tylko SMS-em. Nie mailem, ponieważ w zamian otrzymają aktywny
    adres do wykorzystania w przyszłości.

    Nie radzę odpowiadać, wysyłać czegokolwiek na spam mailowy. Wysłanie
    braku zgody, co niby ma usunąć adres z bazy, tylko zintensyfikuje
    bombardowanie, ponieważ potwierdzi się aktywność adresu. Wśród e-maili
    panuje wolna amerykanka. Tu skutkuje tylko blokada niechcianych maili na
    stronie dostawcy poczty.

    Podpisując umowę z operatorem, warto uważnie przeczytać punkty
    zawierające różne zgody i większość zaznaczyć na "NIE". Zgody mogą być
    również pozyskiwane kanałem telefonicznym, po nagraniu odpowiedzi
    klienta. Właściwie jedyne na co można się zgadzać, to informacja o
    zmianie regulaminu, czy cennika. Różnie to bywa formułowane, więc należy
    czytać ze zrozumieniem i nie podpisywać jak głupek wszędzie tam, gdzie
    konsultant w salonie pokaże.

    Jeżeli trafiło się do bazy SMS-owych spamerów zewnętrznych,
    nieprzestrzegających prawa, to podane sposoby nie zadziałają.
    Jeżeli ktoś ma problem ze spamem, którego źródła nie da się
    zidentyfikować, brakuje informacji o sposobie wypisania się, co już samo
    w sobie jest naruszeniem prawa, to należy najpierw odwiedzić stronę UKE,
    gdzie są publikowane numeracje, kto jest operatorem danego numeru:
    http://www.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execu
    tion=e1s1 i zacząć
    drogę reklamacyjną. W innym miejscu na stronie UKE są porady, gdzie
    pisać itd.
    Należy uważać i nie brać udziału w różnych dziwnych konkursach
    gazetowych, gdzie wyjątkowo łatwo znaleźć rozwiązanie a odpowiedź
    wysyła się SMS-em. Tym sposobem buduje się bazę frajerów.
    Pewnie więcej na ten temat można znaleźć na dedykowanych forach lub
    newsach GSM i raczej tam pytaj. Tutaj ten temat nie pasuje do tematu grupy.

    Maciek

  • 7. Data: 2012-05-01 19:24:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-05-2012 o 12:08:25 Maciek <m...@p...com> napisał(a):

    > ERA (i być może to nadal działa w T-mobile) - treść: NIE na numer 80888,
    > bądź kontakt z BOK i ręczna blokada przez konsultanta. Informacja
    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, całe szczęście w zewn bazach sms-owych
    nie jestem :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2012-05-01 21:08:30
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > ERA (i być może to nadal działa w T-mobile) - treść: NIE na numer 80888,
    > bądź kontakt z BOK i ręczna blokada przez konsultanta. Informacja handlowa
    > od operatora znika jak ręką odjął.

    Wykorzystam do fuck-fuck-a, operator mnie spamuje (nawet niezbyt często),
    kasuję bez czytania...