  • Data: 2010-08-05 23:16:43
    Temat: Re: Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
    Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bede wypoczywał z rodzina kilka dni w okolicach Trójmiasta. Bedąc w
    > okolicy chciałbym odwiedzić z rodziną oceanarium oraz popłynąć statkiem na
    > Hel. Mam problem z zostawieniem samochodu - słyszałem, że parking pod
    > oceanarium piotrafi byc pełny. W związku z tym mam pytanie - gdzie
    > zostawic auto na cały dzień? Może byc to parking płatny ale najlepiej w
    > miare blisko bo bede z 3-letnim dzieckiem.

    Ostatnio w tygodniu kolejka do Oceanarium była spoooora na ponad godzinę
    czekania... na tramwaj wodny też trzeba kupować bilety z wyprzedzeniem.
    Parking jak ktoś już pisał koło Hotelu Gdynia... tam koło oceanarium też
    zazwyczaj jest miejsce ale cały dzień x 2 PLN za godzinę z tego co pamiętam
    to też trochę kasy... teraz mi się przypomniał jeszcze jeden parking
    strzeżony bliżej oceanarium: http://tnij.org/ht68

    Nie wiem czy dla 3 latka nie za wczesnie ale duzo osob chwali:
    http://www.experyment.gdynia.pl/

    --
    Pozdrawiam, BM