  • Data: 2009-10-26 14:30:12
    Temat: Re: Gdzie zdobyć lustro wklęsłe?
    Od: "henry1" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:hc2298$lnu$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciężko byłoby coś takiego trafić tam :( Na stronie AMW sprzedają tylko
    > kalesony czy chełmy :/
    >
    > d.

    Jeśli sprzedają całe reflektory z samochodem ZIł to może i części w postaci
    zwierciadła też można kupić.
    Poza tym zwierciadełko jest ekstra .Na Ławicy parę lat temu kilka sztuk na
    strychu leżało. Zagłębienie w centrum zwierciadła było ok. 8 cm przy
    średnicy
    zwierciadła o ile dobrze pamiętam ok. 1m. ( wymiary tak na oko nie mierzyłem
    suwmiarką ).
    Popytaj na lotniskach może mają coś do sprywatyzowania.

    Pzdr