  • Data: 2011-02-25 21:56:57
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-25 11:38, Cavallino pisze:

    > Nie musisz, są publiczne środki transportu.
    > I na to masz koszty uzyskania przychodu zryczałtowane - zazwyczaj jednak
    > wystarczają.

    Jak masz bilety miesieczne (lub jakiekolwiek inne) ale imienne, to
    calosc mozesz odpisac nawet, a nie ryczalt.
    Jakbym mial taka opcje, zeby z publicznego transportu skorzystac, to
    niejednokrotnie bym tak zrobil. Niestety rozklad jazdy jest
    niedopasowany do moich godzin pracy i jedyna opcja jest dojazd wlasnym
    samochodem.

    > , chetnie bym sie podparl jakims

    Ze wzgledu na specyfike pracodawcy nie ma takiej mozliwosci, jakby byla
    juz dawno bym tak zrobil, nawet mozliwa bylaby telepraca, wtedy koszty
    zerowe prawie, spie do 6.55 i o 7 jestem w pracy w cieplych kapciach i z
    kawą ;)

    > Tak chyba też może.
    > Ale musiałby wykazać, że samochód jest najtańszą opcją.
    > Ale to się raczej nie uda.

    Niestety, zona nie moze otworzyc dzialalnosci :P Aczkolwiek jest to
    jakis pomysl na przyszlosc :)

    --
    venioo
    GG:198909