  • Data: 2011-02-24 14:50:29
    Temat: Re: Gdzie wy robicie te kilometry?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Feb 2011 14:20:51 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jasne, ale to raczej praca w terenie, a nie w konkretnym miejscu, więc
    >przeprowadzanie się dla niej nie wchodzi w rachubę, bo raz to jest klient B,
    >potem C itd.

    w B jestem już ponad 2 lata :-)
    Dojeżdżam z Łodzi (nie codziennie), wynajmuję pokój 15 minut spacerem
    od pracy (z/do Łodzi mam ok. 2h, a będzie na czas remontu torów - ok.
    2,5h)

    >Zrozumiałe.
    >Ale w takim przypadku warto się rozejrzeć za firmą z mniej restrykcyjną
    >polityką bezpieczeństwa, nawet jakby nie płacili tyle samo.

    to B ustala zasady. Raczej nie powiem mojemu pracodawcy: dajcie mnie
    gdzie indziej, bo z domu nie mogę pracować :-)

    >Kasa to nie wszystko, a zarobki sugerują że pracownik jest ceniony, więc i
    >dla innych powinien być atrakcyjny.

    Dobrze mi się pracuje u A (i B).
    Gdy się zatrudniałem parę lat temu w Warszawie - pensja była mniej
    więcej x2 w stosunku do łódzkiej, a praca ciekawsza. Na razie mi taki
    układ pasuje. Jak przestanie - będę się rozglądał.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski