  • 1. Data: 2009-05-27 07:03:20
    Temat: Gdzie w WAW lub okolicach naprawic MZ 251?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Doberek,

    Mojemu koledze posypala sie skrzynia biegow w MZ 251.
    Sam jej nie polepi, warsztaty po kolei odmawiaja podjecia sie naprawy
    tego NRDowskiego wynalazku
    (bo archaizm, brak dobrych czesci lub po prostu nie oplaca im sie tego
    robic), a wszyscy znajomi ktorzy potrafili
    naprawiac takie sprzety wyjechali do UK albo Irlandii.

    Stad pytanie - czy macie moze namiary na jakies osoby, ktore podjely by
    sie naprawy uszkodzonej MZ?
    Moto jakie bylo takie bylo ale d... zawsze gdzies zawiozlo.

    Z gory dzieki,
    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville

  • 2. Data: 2009-05-27 07:14:08
    Temat: Re: Gdzie w WAW lub okolicach naprawic MZ 251?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > Mojemu koledze posypala sie skrzynia biegow w MZ 251.
    > Sam jej nie polepi, warsztaty po kolei odmawiaja podjecia sie naprawy
    > tego NRDowskiego wynalazku

    Hej,

    odezwij się do mnie na pryw, nic nie obiecuję, ale dowiem się u
    znajomego, który zjadł zęby na 2T (pokoleniowo) ;) a sam pomaga mi
    ogarnąć SenNą..., którą poprzedni psia jego mać "restaurator" zje...ł
    jak sie masz...

    Lokalizacja Konstancin-Jez., więc z Wawy, to rzut beretem.

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 3. Data: 2009-06-02 17:27:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > odezwij się do mnie na pryw, nic nie obiecuję, ale dowiem się u znajomego,
    > który zjadł zęby na 2T (pokoleniowo) ;) a sam pomaga mi ogarnąć SenNą...,
    > którą poprzedni psia jego mać "restaurator" zje...ł jak sie masz...

    Jak to "restaurator" a nie po prostu restaurator?
    Napiszesz coś więcej, co jej, tej Jawie, dolega?

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 4. Data: 2009-06-02 17:43:00
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Jak to "restaurator" a nie po prostu restaurator?

    Chyba nie muszę tłumaczyć do czego stosuje się znak cudzysłów... ;)

    > Napiszesz coś więcej, co jej, tej Jawie, dolega?

    Wszystko co zostało wykryte jest dokładnie opisane na forum Jawy,
    zresztą na Preclu też o "kilku"... ;) niespodziankach wspominałem...
    Specjalnie dla Ciebie odświeżę pamięć... ;)

    - elektryka: kable łączone po kilka na 1 odcinku, do tego o różnych
    grubościach...
    - brak ładowania
    - zanikająca iskra
    - poj...ne wszelkie możliwe połączenia (dla przykładu, gdy hamowałem
    zapalała się kontrolka... luzu), brak stopu, przedniej pozycji, źle
    podłączone pozycje światła
    - wyj...ana zębatka zdawcza
    - wyj...ene luzy na przednich i tylnych łożyskach
    - wyj.. ana tulejka tylnego wahacza
    - źle skręcone amorki
    - źle skręcona (luźno, skrzywiona i na miękkich śrubach bez podkładek)
    kierownica
    - zżarta tylna opona
    - źle poprowadzone (przycięte) linki
    - nieskręcone hamulce

    Wymieniać dalej...? ;););)

    Wszystko jest krok po kroku wyprowadzane na prostą i albo SenNa...
    zostanie ze mną, albo pójdzie w dobre ręce, bo jest na razie próbnie
    wystawiona na aukcji.
    Obecnie jest u znajomego mechanika, bo czekam na regulator i głowicę,
    będą też wycentrowane koła, które dostały łożyska FAG Germany, nową
    oponę, dętki, lusterka, itp...
    Zaleję ją jeszcze nowy do amorków i skrzynki, bo cholera wie co tam jest.
    Ja nie oszczędzałem na chińszczyznę i nikomu nie chcę wciskać kitu,
    jeśli miałaby zostać sprzedana.

    Nie jestem chu...m - handlarzem na jakiego ja się naciąłem przez swoją
    naiwność, dlatego teraz płacę frycowe...

    Oż... ale się rozpisałem... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2009-06-02 18:08:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]

    > - wyj.. ana tulejka tylnego wahacza
    > - źle skręcone amorki
    > - źle skręcona (luźno, skrzywiona i na miękkich śrubach bez podkładek)

    No wiesz. Pamiętam, że pierwsze fotki były z nocy, ale takie kwiatki jak
    zżarta tylna opona czy źle skręcona kierownica to chyba jako miłośnik
    starowinek powinieneś na rzut oka zauważyć.
    Faktycznie napalony byłeś.

    PS
    w międzyczasie byłem w archiwum i znalazłem Twoje przygody.

  • 6. Data: 2009-06-02 18:17:56
    Temat: Re: Gdzie w WAW lub okolicach naprawic MZ 251? (OT)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Faktycznie napalony byłeś.
    Dokładnie, to wszystko tłumaczy, zachowałem się jak żółtodziób, co nie
    zmienia faktu, że trafiłem na ch...ja.

    > w międzyczasie byłem w archiwum i znalazłem Twoje przygody.
    Cieszę się. ;) Mam nadzieję, że nic więcej już nie wyjdzie, bo jak na
    razie mogę sobie zaśpiewać "sam go pcham go, ale mam go" ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V