    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Wed, 15 Jun 2016 13:03:52 -0000 (UTC)
    <njpo9a$na6$1@dont-email.me> <njqqif$m70$1@dont-email.me>
    <njr09l$7ca$1@dont-email.me> <njr1hk$9sd$1@dont-email.me>
    <njrcvs$i79$1@dont-email.me> <njre4i$n0a$1@node1.news.atman.pl>
    <njrfks$rrb$1@dont-email.me> <njrhdh$p24$1@node2.news.atman.pl>

    Shrek wrote:

    > A ty nie? Patrzysz jakie było światło 56 metrów wcześniej i potem
    > banzaj? Sorry, ale walnąłeś bzdurę. Patrzę dopóki widać. I zapewniam
    > cię, że nie jest to 56m. Raczej pojedyncza liczba metrów do niskich
    > kilkunastu.

    i lądujesz w dupie poprzednika bo nie widziałeś, że się zatrzymał

    > Masz, 56 m do sygnalizatora.
    > https://www.google.pl/maps/dir/52.2464082,20.985054/
    52.2468563,20.9846905/@52.2467849,20.9848497,263a,20
    y,155h/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2

    > https://www.google.pl/maps/dir/52.2464082,20.985054/
    52.2468563,20.9846905/@52.2468334,20.9847085,3a,60y,
    145.18h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNLX1LdVdhPIHxemHsU3k
    fQ!2e0!7i13312!8i6656!4m2!4m1!3e2

    > Czołgiem jeżdzisz? bo mi wychodzi, że jeśli sygnalizator jest trzy metry
    > w bok od twojej osi, to masz szerokość widzenia 6 stopni:P

    to sobie sprawdź wyliczenia bo bzdury piszesz

    > Być może to ty powinieneś oddać prawko, bo to co piszesz (jakby było
    > prawdą), to cię dyskwalifikuje. Skoro nie jesteś w stanie dojrzeć
    > sygnalizatora, bo jest za blisko, to jak chcesz przejechać przez
    > przejście dla pieszych?

    skoro potrafisz patrzeć przez blachę to zgłoś się na superbohatera

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?