  • Data: 2016-06-15 15:34:59
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.06.2016 15:03, masti wrote:

    > i lądujesz w dupie poprzednika bo nie widziałeś, że się zatrzymał

    Może ty. Ja i miliony ludzi na świecie ogarniają patrzenie na
    sygnalizator i obsługę pedałów. Ba - kierownicę równiez. Są nawet tacy
    co potrafią jeszcze przy okazji smsy pisać. To już akurat mało
    chwalebne, ale i tak lepiej niż ty - publicznie się przyznajesz, że nie
    patrzysz na sygnalizator, bo nie jesteś w stanie ogarnąć odległości od
    poprzednika, a jak ci sie zwraca uwagę, że chyba nie to miałeś na
    myśli... Żenada.

    > to sobie sprawdź wyliczenia bo bzdury piszesz

    Ni liczyłem - miałem odpalonego cada więc narysowałem trójkąt o
    przyprostokątnych 56 i 3 i zmierzyłem kąt miedzy dłuższą przyprostokątną
    a przeciwprostokątną - 3 stopnie (z zaookagleniem do pełnych stopni).
    Teraz ty dawaj swoje obliczenia.

    > skoro potrafisz patrzeć przez blachę to zgłoś się na superbohatera

    Mi blacha nie zasłania sygnalizatora w odległosci 50 metrów. Masz
    popsuty samochód, albo procesor od twoich obliczeń.

    Przestań rżnąć głupa, bo walnąłeś głupotę - zdarza się, ale to że w
    każdym takim przypadku brniesz coraz bardziej jest już słabe.

    Shrek