  • Data: 2016-06-14 20:03:22
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Jun 2016 09:11:12 +0200, sirapacz napisał(a):

    > być może tak po części jest...ale dopiero po którymś oblaniu. Dopóki
    > jest taki model finansowania to niestety WORDy będą uwalać i patologia
    > będzie trwać.

    Sam jak pierwszy raz robiłem kurs na prawo jazdy, przed egzaminem (wtedy
    również uwalano wszystkich równo) wybrałem się kilka razy rowerem do
    ośrodka ot tak pooglądać egzaminy i pojeździć po mieście za samochodami
    egzaminacyjnymi.

    I dokładnie zauważyłem schemat - po placu, wyjazd z ośrodka na drogę i na
    pierwszym skrzyżowaniu było widać kto zda, a kto nie.
    Przestraszni i czający się nie wiadomo na co, albo ci przesadnie nerwowi
    nie zdawali - egzaminator pojechał wtedy z delikwentem w takie zagadkowe
    rejony że każdy na czymś tam wtopił.

    Jak było widać że kandydat ogarnia - na tyle na ile ogarniać może osoba po
    kursie, to egzamin szedł gładko, a trasa egzaminu była taka żeby można było
    zdać.
    Wiadomo że jak ktoś przeoczył "STOP" czy zrobił inny gruby błąd, to egzamin
    się kończył, ale widać było że nie było to takie polowanie jak na
    "cieniasów".

    A ostatnio miałem okazję potwierdzić te hipotezy przy okazji kolejnego
    egzaminu na nową kategorię PJ.

    > bazuję swoją opinię na statystykach oraz własnych doświadczeniach (które
    > działają pozytywnie i negatywnie opiniotwórczo nt. egzamiunu i
    > egzaminującego)

    Rozmowy kwalifikacyjne o pracę uwala jeszcze więcej kandydatów i co? Też
    spisek.
    Nie mam jakiegoś szczególnie ugruntowanego poglądu na to czy dobzi kierowcy
    jeżdżą bezpieczniej od tych kiepskich, bo jest tu sporo argumentów za i
    przeciw.
    Natomiast jednak na etapie egzaminu widać tych na pewno niegotowych.