  • Data: 2016-06-14 21:14:11
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
    news:njom4e$bb$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "oblany" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Są rowery, skutery, kajaki i całe mnóstwo innych środków transportu.
    > Jeśli nie jest Ci dane zdobyć prawo jazdy, musisz wybrać coś innego,
    > ewentualnie się przeprowadzić.
    >
    > Znam masę ludzi, którzy mieszkają na totalnych zadupiach, nie mają
    > samochodu i prawa jazdy, a do pracy/szkoły/zakupy się jakoś dostają,
    > więc Twoja teoria, że prawo jazdy trzeba mieć, jest z dupy.

    Skuter i motorowe jest bez prawa jazdy zgoda, ale przecież według was,
    dalej będę stwarzał wam zagrożenie w waszych puszkach, rower to może w
    Holandii, w Polsce
    nie ten klimat pogodowy i środowiskowy dla rowerzystów, mogę pojechać nad
    jeziorko raz na jakiś czas, a nie do pracy/szkoły. Jeżdżą jak w tym starym
    polskim filmie, wstaje o 4, o piątej mam już pks, o szóstej pociąg,
    śniadanie jem na kolację a golę się przed snem?