    From: "oblany" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Tue, 14 Jun 2016 10:54:29 +0200

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:njo7os$gr4$1@node2.news.atman.pl...

    > Zdajesz na lekarza, a właściwie to zdajesz na niebycie mordercą. Jak nie
    > umiesz francuskiego, to twój problem - najwyżej się nie dogadasz gdzieś,
    > kiedyś. Jeśli nie potrafisz przejść egzaminu na prawo jazdy, to znaczy
    > że zagrażasz życiu innych i nie chcę, żebyś pojawił się na drodze, którą
    > ja jeżdżę ze swoimi dziećmi.

    Czasami strach chodzić pieszo po mieście, czy jechać rowerem, takie
    wyczyny odstawiają zapewne Tobie podobni superkierowcy, wyścig na
    ćwierćmili do najbliższych świateł Lamborgini ruszającego z piskiem opon,
    wyprzedzanie samochodu przepuszczającego pieszych, mijanie rowerzysty na
    "lusterko" na pełnym gazie, ale Ty będziesz drżał ze strachu przede mną...