  • Data: 2016-06-14 11:39:38
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.06.2016 10:56, oblany wrote:
    > Czyli jak już zdam te super umiejętności, potem już będę mógł jeździć
    > nieprzepisowo jak wszyscy, jakoś nie widzę masowego zatrzymywania przed
    > żółtym, stawania pod zieloną strzałką, informowania o skręcie w drogę z
    > nakazem jazdy. Zapewne mam pecha i trafiam na tych jeżdżących bez
    > prawka, bo przecież wzorowy kierowca po egzaminie w WORD nie robiłby
    > takich rzeczy.

    Tak, jak już zdasz egzamin i posiądziesz wymagane umiejętności, to
    później - jeśli będziesz tylko chciał - będziesz mógł jeździć "jak
    wszyscy nieprzepisowo". I ktoś inny niż egzaminator będzie wtedy
    ewentualnie rozstrzygał o twoich umiejętnościach.

    I wtedy też na przykład możesz ponownie napisać na grupie, że dostałeś
    mandat, albo zabrali prawo jazdy, a przecież umiesz jeździć... I też
    wtedy możesz poprosić na grupie np. o podanie kraju "normalnego" gdzie
    możesz właśnie tak jeździć jak jeździsz :) Przypuszczam, że Rosja lub
    Kazachstan albo Indie to kraje odpowiednie. Nota bene podobno w Rosji
    możesz łatwo posiąść ten dokument:

    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wyprowadzasz-si
    e-za-granice-zobacz-jak-zdobyc-prawo-jazdy-we,nId,77
    0826