eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?Re: Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Cezary Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
    Date: Tue, 20 Nov 2012 21:49:30 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <k8gqck$r4t$1@news.task.gda.pl>
    References: <8...@g...com>
    <6wqwel8e2x5r$.dlg@myjk.org>
    <6...@g...com>
    <v...@m...org> <k8gal4$eac$1@news.task.gda.pl>
    <ytc9rvs6komj$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-207-78.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1353444564 27805 89.77.207.78 (20 Nov 2012 20:49:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2012 20:49:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <ytc9rvs6komj$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473076
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-20 21:19, Myjk pisze:
    > Tue, 20 Nov 2012 17:20:58 +0100, Cezary Daniluk
    >
    >> W dieslowskim wypala się siatka na któ~rą jest podawane paliwo - pomaga
    >> wymiana palnika.
    >
    > Tylko ustalmy jedno. Jeśli się nie załącza, to ewidentie sztyft nie dostaje
    > prądu, albo dostaje przerywany. Skoro załączyło się za drugim czy trzecim
    > razem produkując dym, tzn. że w końcu sztyft dostał należytą ilość prądu i
    > się rozgrzał. Kopcić zaczęło, bo palnik był zalany z poprzednich
    > przerwanych uruchomień. Oczywiście niewykluczone, że palnik jest wyjarany,
    > ale to nie jest reguła.
    >
    > Webasta w Mazdach takich jak moja, chodzą bez problemu po 8 lat, choć
    > załączane są automatycznie poniżej 7 stopni na zewnątrz a sterownik zbyt
    > "mądry" nie jest, potrafi załączyć, wyłączyć i ponownie załączyć piec w
    > ciągu minuty (jeśli np. przypadkowo zgasi się motor). Jeśli to się stanie
    > na zimnym piecu, to rezultatem jest kopcenie. W normalnych warunkach
    > "kapeć" nie występuje.
    >

    Sterownik urządzenia które posiadałem - stary analogowy w starym jak
    świat DW50 właśnie podawał przerywane napięcie w przypadku jego spadku
    poniżej chyba 11V - w celu oszczędzania akumulatora.
    Sztyftowi wiele w rozgrzewaniu nie przeszkodzi jeśli dostanie przerywane
    napięcie powiedzmy 2Hz ;)

    U mnie kopciło tylko jak był skończony palnik - siatka była wyjarana.

    Po wymianie palnika, nie ruszeniu sztyftu paliło i grzało jak trzeba
    zawsze od 1 strzała ;)

    Sterownik w ciągu minuty po wyłączeniu nie włączy ponownie - gdyż:
    1. musi przeprowadzić wygaszenie pieca
    2. przedmuchać komorę spalania
    3. przeprowadzić ponowną procedurę rozruchu.

    W przypadku takiego urządzenia jakie było w moim wynalazku - cała ta
    procedura potrafiła potrwać sporo czasu. Po włączeniu rozgrzaniu się
    pieca, wejściu na pełną moc - wygaszanie potrafiło potrwać nawet i ze 2
    minuty.
    Procedura startu do pełnej mocy to też ze 2 minuty.

    Nie wiem jak to wygląda w przypadku pieca benzynowego bo nie miałem z
    takim do czynienia, ale myślę że bardzo podobnie.

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: