  • 51. Data: 2013-01-06 22:39:56
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > ale dlaczego tutaj, skoro i tak ludzie zwalniają?

    Tam jeszcze nie zwalniaja i mozna na nich zarobic.

    > Już wolałbym, skoro mają zbierać kasę to niech stawiają pod szkołami,
    > szczególnie w miejscach gdzie ludzie zapierdzielają a nie zwalniają.

    Ale przy szkolach by nie zarobili, bo tam, wbrew temu co piszesz, ludzie
    zwalniaja. Zwalniaja niekoniecznie dlatego, ze czesto sa tam progi
    zwalniajace, wiekszosc ludzi i mowie to z pelnym przekonaniem, jezdzi
    rozsadnie. Sasiedztwo szkol na szczescie bywa coraz lepiej oznakowane i
    tu chodzi o bezpieczenstwo (ludzi).
    Debili sie zauwaza, oni robia wrazenie i ich sie zapamietuje, ale
    przytlaczajaca wiekszosc jedzie normalnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2013-01-06 23:13:43
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi o bezpieczenstwo (ludzi).
    > Debili sie zauwaza, oni robia wrazenie i ich sie zapamietuje, ale
    > przytlaczajaca wiekszosc jedzie normalnie.

    tak, przytłaczająca większość jedzie normalnie i zwalnia przy przejściach
    szkolnych a dla pozostałych byłyby DOBRZE OZNAKOWANE fotoradary.
    I to byłaby prewencja.

  • 53. Data: 2013-01-06 23:19:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 19:24:19 +0100, DoQ napisał(a):

    > W Reichu postawili na autostradach fotoradary, a u nas jeszcze ich nie ma :P

    U nas juz sa.
    A w Reichu stacjonarnych na autostradzie to jeszcze nie widzialem.

    J.

  • 54. Data: 2013-01-06 23:24:44
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-06 21:14, LEPEK pisze:
    > [...] przy pierwszym znaku ograniczenia
    > prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    > jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    > gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    > Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)
    Nie masz racji. Postaram się przy najbliższej okazji w miarę dokładnie
    podać Ci jak to się nie zgadza.
    Napiszę - póki co z pamięci - o bramkach na A2 z kierunku Poznań pod
    Strykowem (w obie strony sytuacja wygląda bardzo podobnie), przez które
    zdarza mi się przejeżdżać dość często. Zwykle przed pierwszym
    ograniczeniem (110) wyłączam tempomat i na miejscu tego znaku mam ok.
    110. Samochód jedzie dalej nie na luzie ale na biegu i bez gazu czyli
    hamuje silnikiem. Później jest 70, do którego już muszę dohamować po
    czym już trzeba wrzucić sprzęgło i dotelepać się do miejsca gdzie stoi
    40 i fotoradar na luzie, znowu dohamowując do tych 40. Od tego miejsca
    do bramki czy nawet końca kolejki z trzema, czterema samochodami nie ma
    mowy aby dojechać rozpędem - trzeba wrzucić bieg i dodać nieco siły
    pojazdowi.
    Tak więc wybacz, ale fotoradar w tym miejscu (na szczęście do tej pory
    żaden na omawianych bramkach nie był czynny, ale to chyba tylko kwestia
    czasu, tym bardziej, że zdarzały się już za fotoradarem polowania
    policji z nieoznakowanego Passata) może być co najwyżej dobrym
    narzędziem do koszenia kasy ale z pewnością nie czymś, co poprawia
    bezpieczeństwo.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 55. Data: 2013-01-07 02:55:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Napisz mi, jeśli możesz, co jest bzdurą z tego, co napisałem.

    Wydaje się, ze jak byś chciał to wyczytałbyś to z kilkudziesięciu innych
    postów.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 56. Data: 2013-01-07 07:23:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Koleg" <e...@v...pl>

    > podporządkowywania komu ? po co ?

    Żeby się lepiej poczuć

  • 57. Data: 2013-01-07 08:18:47
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-06 21:45, John Kołalsky pisze:

    > Fantazjujesz.

    > Popieprzyło Cię :-)

    > Jasne

    Wobec takich argumentów jestem bezsilny ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 58. Data: 2013-01-07 08:24:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-06 20:56, John Kołalsky pisze:

    > Po co konkretnie ma dyscyplinować ?

    Żeby kierowcy zwolnili na ograniczeniu prędkości, żeby uniknąć
    niebezpiecznych sytuacji związanych z dużymi różnicami prędkości w
    miejscu, gdzie to się może źle skończyć. Jestem trochę zasmucony tym
    pytaniem i koniecznością odpowiedzi na nie, ale służę uprzejmie ;)

    Pozdr,

  • 59. Data: 2013-01-07 09:48:01
    Od: "Koleg" <e...@v...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Jestem trochę zasmucony tym pytaniem i koniecznością odpowiedzi na nie,
    > ale służę uprzejmie ;)

    John Kołalsky to typowy troll (delikatnie mówiąc). Jego posty tylko
    zaśmiecają grupę. Gdybyś przeczytał ze dwie jego odpowiedzi dla innych
    to od razu byś wiedział z kim masz do czynienia.
    Więc twój smutek nie jest uzasadniony.

  • 60. Data: 2013-01-07 15:15:10
    Od: tá´Ź

    frank drebin wrote:

    > generalnie fotoradary stoją w miejscach, gdzie w nocy nie ma ruchu.

    Trudno, żeby wracały na noc do domu, tylko po co wtedy działają?

    --
    ss??q s? ??u??ou??