  • 11. Data: 2014-03-17 21:09:17
    Temat: Re: Gdzie się podziały tamte startery OFnK
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-03-17 20:26, sqlwiel pisze:

    > Jak długo ważne? (Nie chce mi się szukać...)

    > Dokładnie tak samo działało OFnK zanim wyłączyli przelew SMS. Niestety,
    > wszystko co dobre, to ktoś musi spieprzyć. ;)
    > I w ten sposób zostałem z palcem w ... z kilkoma kartami powtykanymi w
    > różne sloty, na których jest po kilkadziesiąt zł do wygadania, tylko
    > gadać nie ma jak...
    > A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty
    > wetkniętej do modemu w laptopie?

    to może SMS premium działa

  • 12. Data: 2014-03-17 22:55:34
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    sqlwiel wrote:

> [...]
    > gadać nie ma jak...
    > A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty

    Zależy jaki masz modem i oprogramowanie, ale są takie modemy, które dają
    możliwość normalnego dzwonienia po GSM. Oczywiście przyda się zestaw
    słuchawkowy i oprogramowanie, które pozwoli telefonować / odbierać
    połączenia na modemie.

  • 13. Data: 2014-03-17 22:58:04
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    DanW wrote:

    > Najwyraźniej działa "teleprzelew", zasilasz, masz internet a kasa idzie
    > na na inne konto

    W tym teleprzelewie, który ja znam można przelać maks. 20 zł w miesiącu.
    Więc spokojnie jest czas, aby przelać sobie całe 100 zł w ciągu 6
    miesięcy ważności pakietu.
    Nie wiem jaki termin ważności ma taka karta za 60 zł, jeżeli miesiąc na
    wykorzystanie tych 12,5 GB to by się mniejwięcej zgadzało.

  • 14. Data: 2014-03-17 23:15:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-17 13:22, sqlwiel wrote:
    > niezapomniane?
    > z 6-8 GB ważne rok za 30zł na alle?
    > Źle szukam, zaćmiło mnie, czy zniknęły?
    > Co w alternatywie, jeśli komuś Aero2 jednak za wolne albo "w tej okolicy
    > nie działa"?

    Ilosc mocno sie skurczyla a ceny poszly w gore.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=orange+
    6gb&search_scope=
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=orange+
    12gb&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y

  • 15. Data: 2014-03-18 08:53:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 17 Mar 2014 20:26:20 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Jak długo ważne? (Nie chce mi się szukać...)

    4 miesiące.

> [...]
    >gadać nie ma jak...
    >A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty

    Modem musi mieć odblokowaną funkcję dzwonienia, a nie każdy ma, czasem
    pomaga wgranie innego firmware w modemie jak to jest w E3131 na
    przykład. Do tego słuchawki i ogień.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-03-18 08:56:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 17 Mar 2014 22:58:04 +0100, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >W tym teleprzelewie, który ja znam można przelać maks. 20 zł w miesiącu.

    Tak jest, nie sprawdzałem takiej opcji ale czytałem że czasem się
    udaje, jak się wyśle smsa o ten teleprzelew i zanim przyjdzie
    potwierdzenie można próbować wysłać drugi sms o teleprzelew i wtedy
    będzie 2 w miesiącu ale nie testowałem tego. Piszę o teleprzelewie w
    plusie oczywiście.

    120 dni.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-03-18 21:13:40
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj sqlwiel, 17 mar 2014 w
    news:53274c65$0$2244$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty
    > wetkniętej do modemu w laptopie?

    Po krótce, bo przerabiałem to dawno temu na e156g - modem musi
    obsługiwać/mieć odblokowane tzw. funkcje głosowe. Do tego trzeba soft.
    Mój modem miał brandowanego Play MObile Partnera, który nie wspierał
    funkcji dzwonienia. Musiałem znaleść odpowiednią wersję Mobile Partnera.
    Poza tym, jakiś czas temu - nie wiem jak teraz - np. w Play Online na
    kartę w ogóle nie było możliwości wykonywania połaczeń głosowych, była to
    taryfa tylko do przesyłu danych.
    W przypadku mojego Huawei było tak:
    Jak sprawdzić czy funkcje głosowe są odblokowane? Komendą AT^CVOICE?
    odpowiedź ^CVOICE:0 - PC Voice Mode, czyli można dzwonić tak jak chcesz
    odpowiedź ^CVOICE:1 - Earphone Mode
    U mnie komenda AT^U2DIAG=276 włączała m.in. ten pożądany tryb CVOICE.
    Jak jest z twoim modemem i softem do niego, musisz poszukać. Komendy
    najprościej wysyłać z programu Top Net Info

  • 18. Data: 2014-03-19 08:50:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 18 Mar 2014 20:13:40 GMT, pueblo wrote:
    > Poza tym, jakiś czas temu - nie wiem jak teraz - np. w Play Online na
    > kartę w ogóle nie było możliwości wykonywania połaczeń głosowych, była to
    > taryfa tylko do przesyłu danych.

    Obecnie da się używać Play Online na Karte normalnie ,,telefonicznie''.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2014-03-19 09:05:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-19 08:50, Michal Tyrala pisze:

    > Obecnie da się używać Play Online na Karte normalnie ,,telefonicznie''.

    Wręcz bym stwierdził, że jest to możliwe od dawna, tylko nie pamiętam
    jak to "dawno" sięga ;)

  • 20. Data: 2014-03-19 20:42:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 17 Mar 2014 17:41:09 +0100, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >30zł za 30 dni to jeszcze bardziej szału nie ma. To 360zł na rok.
    >Ja ciągnę w drugą stronę. Karta tania, limit nieduży (bez znaczenia, czy
    >5GB, czy 15GB), ale ważne rok (wsadzić w tableta i zapomnieć)
    No to masz OFnK 1 GB na rok za ok 7 zl. Z wysylka ok 12 zl.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl