  • Data: 2014-03-18 21:13:40
    Temat: Re: Gdzie się podziały tamte startery OFnK
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj sqlwiel, 17 mar 2014 w
    news:53274c65$0$2244$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > A może ktoś mi powie, może jest jakiś sposób, żeby gadać z karty
    > wetkniętej do modemu w laptopie?

    Po krótce, bo przerabiałem to dawno temu na e156g - modem musi
    obsługiwać/mieć odblokowane tzw. funkcje głosowe. Do tego trzeba soft.
    Mój modem miał brandowanego Play MObile Partnera, który nie wspierał
    funkcji dzwonienia. Musiałem znaleść odpowiednią wersję Mobile Partnera.
    Poza tym, jakiś czas temu - nie wiem jak teraz - np. w Play Online na
    kartę w ogóle nie było możliwości wykonywania połaczeń głosowych, była to
    taryfa tylko do przesyłu danych.
    W przypadku mojego Huawei było tak:
    Jak sprawdzić czy funkcje głosowe są odblokowane? Komendą AT^CVOICE?
    odpowiedź ^CVOICE:0 - PC Voice Mode, czyli można dzwonić tak jak chcesz
    odpowiedź ^CVOICE:1 - Earphone Mode
    U mnie komenda AT^U2DIAG=276 włączała m.in. ten pożądany tryb CVOICE.
    Jak jest z twoim modemem i softem do niego, musisz poszukać. Komendy
    najprościej wysyłać z programu Top Net Info