  • 61. Data: 2009-08-27 11:58:13
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Mario" napisał:
    > Gówno prawda. Jest to zapis wektorowy nadający się do prostej konwersji na
    > dane do sterowania maszyną CNC.

    wektorowy, czy bitmapowy, to zawsze obraz graficzny, amen!:O)

    > Bo robią stykowo lub posadzą człowieka który w 2-3 godziny zrobi
    > konwersję. W tym drugim przypadku w zależności od wielkości zamówienia
    > doliczą ekstra za przygotowanie produkcji lub uznają ze i tak im się
    > opłaca.

    chój mnie obchodzi jak oni to robią, ja ich roboty uczyć nie zamierzam!
    jak są głąby to siedzą kilka godzin i klikają myszką, a jak parę szarych
    komórek mają to komputer im przekonwertuje do formatu jaki trzeba, tylko
    muszą dać mu szanse!:O)

  • 62. Data: 2009-08-27 12:03:10
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Mario" napisał:
    > A płytkarnia nie widzi sensu w inwestowanie w celu
    > zaspokojenia potrzeb takich amatorów.

    amatorem to moze sam jesteś!:O)
    jak czytasz wątek to masa ludzi robi płytki w plikach graficznych, a jak
    płytkarnia to dupa (bo o żadnym inwestowaniu nie ma tu nawet mowy:O) to ja
    włąsnie ludziom radzę żeby dali sobie spokuj z takimi przydupasami
    zatrudniającymi ludzi za 5zł kturzy tylko kliknąć myszką w przycisk OK
    potrafią bo na rynku jest cała masa profesjonalnych płytkarni dla kturych
    plik graficzny nie jest żadnym problemem (prawie żeden format pliku nie jest
    problemem!:O)

  • 63. Data: 2009-08-27 12:20:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > *PLONK!* bo już rzygam tym tematem i analfabetyczną ortografią.

    skoro żygasz to nikt cię do czytania i zabierania głosu nie zmusza!:O)

  • 64. Data: 2009-08-27 13:32:25
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > to ty przyjmij do wiadomości że tif jest formatem pliku graficznego, a
    > PCB jest grafiką!:O)
    > a co do twoich zdolności artystycznych to byle baletnicy wszystko
    > przeszkadza, jak jesteś dupa to i w protelu płytki nie zrobisz, a jak
    > masz ze dwie szare komurki to i w paincie zrobisz profesjonalną!:O)

    Dziecko idź ty już do innej piaskownicy
    Profesjonalista dobiera narzędzia odpowiednie do potrzeb. Między innymi
    po to żeby łatwo się dało z projektu przygotować produkcję.

    MD

  • 65. Data: 2009-08-27 18:01:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message

    > wiem, ale tworzony przez pewne oprogramowanie, skoro firma żąda pliku w
    > zadanym formacie (gerber) to niech dostarcza klientom oprogramowanie do
    > ich tworzenia, bo rozumiem że nie jest to jakiś darmowy standard
    > ogulnodostępny?:O)

    Mało niestety rozumiesz a na dodatek dużo gadasz
    na temat o którym nie masz pojęcia...

  • 66. Data: 2009-08-27 18:06:49
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Papa Smerf pisze:

> [...]
    > potrafią bo na rynku jest cała masa profesjonalnych płytkarni dla
    > kturych plik graficzny nie jest żadnym problemem (prawie żeden format

    Jakich ludzi ? Ludzie robia projekty z plikami wynikowymi akceptowanymi
    przez plytkarnie chlopcze. A ty idz pasac krowy jak nie masz pojecia o
    projektowaniu obwodow drukowanych.

  • 67. Data: 2009-08-27 19:00:57
    Od: Lukasz Spychalski <l...@s...polbox.com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 35 lat temu?

    A czemu nie?
    Do maszyny na plaskie plyty alu pokryte selenem mialem dostep gdzies okolo
    1976. Pol pokoju zajmowala ;)

    --
    pozdrawiam,
    Lukasz Spychalski

  • 68. Data: 2009-08-27 19:30:08
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > wektorowy, czy bitmapowy, to zawsze obraz graficzny, amen!:O)

    Wektorowy opisuje ruch narzędzia. Jest dostosowany do sterowania maszyną.

> [...]
    > jak są głąby to siedzą kilka godzin i klikają myszką, a jak parę szarych
    > komórek mają to komputer im przekonwertuje do formatu jaki trzeba, tylko

    Wystarczy że ty ze swoimi problemami chuj ich obchodzisz. A teraz też
    mnie. EOT

    MD

  • 69. Data: 2009-08-27 20:13:24
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "games" napisał:
    > Jakich ludzi ? Ludzie robia projekty z plikami wynikowymi akceptowanymi
    > przez plytkarnie chlopcze. A ty idz pasac krowy jak nie masz pojecia o
    > projektowaniu obwodow drukowanych.

    nie ucz ojca dzieci robić a sam idz paść gęsi, bo nawet do dojenia się nie
    nadajesz przydupasie!!!:O)

  • 70. Data: 2009-08-27 20:14:55
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Mario" napisał:
    >Wektorowy opisuje ruch narzędzia. Jest dostosowany do sterowania maszyną.

    grafika wektorowa to grafika wektorowa a nie program sterujący maszyną,
    a sterowanie nią to już inna bajka:O)

    >Wystarczy że ty ze swoimi problemami chuj ich obchodzisz.
    > A teraz też mnie. EOT

    ja ich obchodzę? ja się z takimi przydupasami nie zaddaję i innym to
    odradzam a tobie chój w d...!:O)