  • 71. Data: 2009-08-27 20:28:43
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:
    > grafika wektorowa to grafika wektorowa a nie program sterujący maszyną,
    > a sterowanie nią to już inna bajka:O)

    Pliki z grafiką wektorową mają często dodatkową informacje, jak
    chociażby gdzie wiercić, czym wiercić, gdzie frezować, gdzie
    metalizować, gdzie pomalować soldermaską, itd. Tiff tego nie ma. Wiele z
    tych parametrow ma _kluczowe_ znaczenie dla procesu wytwarzania a
    automatyka szukająca choćby dziurek na tifie i obliczająca ich srednice
    jest zawodna. Tiff jest więc _ostatecznością_. I dokładnie tak powinien
    być traktowany przez płytkarnie - nie, ale jesli już trzeba to nie
    odpowiadamy za skutki i kasujemy odpowiednio do poziomu upierdliwości.

  • 72. Data: 2009-08-27 21:37:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > grafika wektorowa to grafika wektorowa a nie program sterujący maszyną,
    > a sterowanie nią to już inna bajka:O)

    > ja ich obchodzę? ja się z takimi przydupasami nie zaddaję i innym to
    > odradzam a tobie chój w d...!:O)

    Wal się w ryj debilu.

    MD

  • 73. Data: 2009-08-28 06:14:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 21:00:57 +0200, Lukasz Spychalski wrote:

    >A czemu nie?
    >Do maszyny na plaskie plyty alu pokryte selenem mialem dostep gdzies okolo
    >1976. Pol pokoju zajmowala ;)

    A ta maszyna miala opcje pomniejszania ?

    J.

  • 74. Data: 2009-08-28 07:35:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Thursday, August 27, 2009, 11:37:51 PM, you wrote:

    [...]

    > Wal się w ryj debilu.

    Ale po co karmisz trolla? Już Cię sprowadził do swojego poziomu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 75. Data: 2009-08-28 10:05:36
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    Po wycenie złożyłem zamówienie
    2009-08-26 15:41:22.
    Teraz jest 2009-08-28 12:00, a zlecenie
    ciągle wisi bez rozpatrzenia.

  • 76. Data: 2009-08-28 10:10:26
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > Ludzie robia projekty z plikami wynikowymi akceptowanymi
    > przez plytkarnie chlopcze.

    Dokładnie. Dlatego ja dostarczam płytkarni TIF, bo ten
    format jest przez wiele firm akceptowany.

  • 77. Data: 2009-08-28 10:30:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    Friday, August 28, 2009, 12:10:26 PM, you wrote:

    > Dokładnie. Dlatego ja dostarczam płytkarni TIF, bo ten
    > format jest przez wiele firm akceptowany.

    Jasne. I potem się kłócisz, że przez 2 dni nie ma akceptacji...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2009-08-28 10:30:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robbo,

    Friday, August 28, 2009, 12:05:36 PM, you wrote:

    > Po wycenie złożyłem zamówienie
    > 2009-08-26 15:41:22.
    > Teraz jest 2009-08-28 12:00, a zlecenie
    > ciągle wisi bez rozpatrzenia.

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 79. Data: 2009-08-28 13:36:21
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-27 23:37:51 +0200, Mario <m...@p...onet.pl> said:

    > Wal się w ryj debilu.

    A nie lepiej dać go w killfile?, co zresztą gorąco polecam...

    --
    DJ

  • 80. Data: 2009-08-28 16:55:29
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    DJ pisze:

    > A nie lepiej dać go w killfile?, co zresztą gorąco polecam...

    Byłby pierwszy w moim KFie. Nie zasługuje na to :)

    MD