  • 41. Data: 2009-08-26 13:05:25
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > 2009-08-24 11:55:10 - za pomocą kalkulatora
    > dodałem moje kilka plików z prośbą o wycenę.
    > 2009-08-25 w połowie dnia status zlecenia zmienił
    > się z oczekującego na "sprawdzanie plików"
    >
    > Wciąż czekam...

    15:00 odpowiedzieli :)

  • 42. Data: 2009-08-26 13:43:46
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > 15:00 odpowiedzieli :)

    A ponieważ zamawiam sporo (za ponad 800 zł),
    to przerobienie z TIF na wymagany format
    mam w cenie.

  • 43. Data: 2009-08-26 14:01:50
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > Ty chlopie wyluzyj nikt normalny nie robi projektu PCB w pliku TIFF,
    > chyba ze kradnie czyjes opracowanie.

    Ja robię. Nie mam wariackich papierów.
    Opracowanie jest mojego ojca.

  • 44. Data: 2009-08-26 14:10:49
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > Wiesz wybacz ale plytki na papierze milimetrowycm to sie rysowalo 30 lat
    > temu . Urwales sie z choinki ?

    Rysowało się 30 lat temu i dziś się także rysuje.
    Gdyby było inaczej, to nikt by nie oferował trawienia płytek
    na podstawie bitmap.

  • 45. Data: 2009-08-26 17:28:31
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "DJ" napisał:
    > Czemu się tak uparłeś przy pliku graficznym?
    > Równie dobrze mógłbyś się uprzeć że nie chcą Ci zrobić płytki z mp3,

    ja się nie upieram, ale projekt ścieżek to jest obraz graficzny, w jakim
    formacie byś go nie zapisał, więc tłumaczenie że nie potrafią zrobić płytki
    z tifa to robienie z igły wideł i tyle

    > W menu do wyboru jest kilkanaście plików. Ale nie ma tam tiff, mp3, ani
    > doc.

    jest masa firm robiących płytki dla kturych plik graficzny nie stanowi
    żadnego problemu:O)

  • 46. Data: 2009-08-26 17:34:49
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "games" napisał:
    > Ty chlopie wyluzyj nikt normalny nie robi projektu PCB w pliku TIFF, chyba
    > ze kradnie czyjes opracowanie.

    co ty pleciesz?:O)
    ktoś kto zawodowo trzaska setki płytek miesięcznie to oczywiste że używa
    specjalistycznych nażędzi, bo mu wychodzi szybciej i taniej, ale jak ktoś od
    czasu do czasu zrobi coś hobbystycznie, albo jakiś prototyp palnie to moze
    spbie zrobić projekt nawet w paincie i zapisać w tifie albo bitmapie i nie
    ma sensu inwestowania w specjalistyczne oprogramowanie i trwonienie czasu na
    naukę ich obsługi, a kraść to można zarówno z grafik jak i z gerberuf:O)

  • 47. Data: 2009-08-26 17:42:43
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Mario" napisał:
    > No i trzeba z tego zrobić plik dokładnie odpowiadający formatowi
    > akceptowanemu przez maszynę. Mają to robić za darmo? Poza tym mogą nie
    > mieć programistów. Skoro jesteś chętny zrób im za darmo i jeszcze dostosuj
    > każdej firmie do ich wymagań.

    oni znają formaty akceptowane przez maszynę, bo to ich maszyna a nie
    klienta, poza tym każdy elektronik jest programistą, przynajmniej inż.
    elektronik i dziwne żeby profesjonalna firma nie miałą inżyniera, albo
    przynajmniej profesjonalnego oprogramowania kture potrafi programować
    maszynę z wielu popularnych formatuf plikuf:O)

    i nikt im nic za darmo robić nie każe, skoro wolą stracić potencjalnego
    klienta to ich problem, i nie popadajmy w paranoję typu: przychodzi do
    ciebie muraż i mówi ci ze wymuruje ci dom za X zł, ale ktoś musi sypać
    piasek do tej betoniarki i lać wodę, wiec za to trzeba płacić ekstra, bo
    nikt za darmo tego nie będzie robił:O)
    w dupach się ludziom przewraca i tyle!:O)

  • 48. Data: 2009-08-26 19:40:22
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-26 19:42:43 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> said:

    > formatuf plikuf:O)

    Ja rozumiem że chcesz być "trendy-ziomal", i stosujesz zamierzone
    chwyty artystyczne... ale chyba nieco przesadzasz:

    --
    DJ

  • 49. Data: 2009-08-26 20:01:41
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Robbo pisze:

    > Ja robię. Nie mam wariackich papierów.
    > Opracowanie jest mojego ojca.

    Nastepny specjalista Troll

  • 50. Data: 2009-08-26 20:08:02
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Papa Smerf pisze:

> [...]
    > nie ma sensu inwestowania w specjalistyczne oprogramowanie i trwonienie
    > czasu na naukę ich obsługi, a kraść to można zarówno z grafik jak i z

    Przyjmij do wiadomosci chlopcze ze formatu tiff nikt nie stosuje do
    projektowania PCB oraz w procesie jego obrobki. W "paincie" to mozna
    sobie narysowac krasnoludka albo balwana najwyzej.

    Nie trolluj juz bo ja na miejscu plytkarni zobil bym to samo czyli
    poslal cie na drzewo.